Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Mariusz Urbańczyk z Hogarth North America do Papaya Films

O autorze
1 min czytania 2020-12-14

Mariusz Urbańczyk dołączył do zespołu Papaya Films i objął stanowisko chief operating officer. Przez ostatnie 10 lat był związany z Hogarth, najpierw jako dyrektor reneralny w regionie LATAM a następnie dyrektor generalny Hogarth North America & Canada, gdzie zarządzał ośmioma biurami i ponad 400 pracownikami. Swoją karierę rozpoczął kilkanaście lat temu w polskim oddziale agencji Leo Burnett, następnie pracował w Londynie jako global account director w JWT London oraz McCann Worldgroup.

– Mariusz, jako sprawdzony lider agencji na trzech kontynentach, z duchem przedsiębiorczości i głębokim zrozumieniem trendów branżowych w międzynarodowym krajobrazie reklamowym, jest naprawdę wybitnym menedżerem. Bardzo się cieszymy, że możemy przenieść jego talenty i wiedzę z powrotem do Polski, gdzie pomoże wytyczyć rozwój Papaya Films na nowych rynkach – mówi Kacper Sawicki, CEO w Papaya Films 

– Jestem podekscytowany, że mogę wkroczyć w tę nową rolę w Papaya i pomóc zespołowi w strategicznym wzmocnieniu jego biur i kontynuowaniu międzynarodowej trajektorii wzrostu – mówi Urbańczyk.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj