Obie organizacje koncentrują się na wprowadzaniu pozytywnych zmian na świecie, a nowa funkcjonalność udostępniona Vinted zapewni użytkownikom portalu prosty sposób na okazywanie bezinteresownego wsparcia dla innych – co jest niezmiernie ważne, szczególnie w dzisiejszych, niepewnych czasach.
Funkcja Giving umożliwia osobom sprzedającym na Vinted w Polsce przekazanie części swoich zarobków na rzecz Światowej Organizacji Zdrowia poprzez łatwe ustalenie stałego procentu, który chciałyby w przyszłości przekazywać w ramach swojego profilu na Vinted. W ten sposób Adyen Giving przeobraża dobre intencje sprzedawców Vinted we wsparcie społeczności w walce z COVID-19.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Naszą misją jest uczynienie z używanej odzieży, mody pierwszego wyboru na całym świecie. Społeczność Vinted jest ważną częścią tej strategii i chcemy znaleźć sposoby na to, by zapewnić jej większe korzyści i wymierną wartość. Cieszymy się, że możemy zaoferować tę nową funkcję w Polsce. Mamy nadzieję, że nasi członkowie będą mogli z radością dokonywać wspaniałych zakupów połączonych z innowacyjną technologią darowizn Adyen, która zapewni im bezproblemowy i przejrzysty sposób wspierania innych – mówi Thomas Plantenga, CEO Vinted.
– Jesteśmy dumni, że możemy być częścią tej społecznej inicjatywy. Połączenie mocnych stron przyszłościowego myślenia Vinted i naszej technologii wpłat, tworzy nowe doświadczenie w zakresie darowizn, które umożliwia zbiórkę funduszy na cele charytatywne, i to na ogromną skalę. Niepewna sytuacja ekonomiczna rozbudziła w ludziach na całym świecie świadomość społeczną i wydaje się, że takie podejście zostanie z nami na dobre. Cieszymy się, że bezpośrednio uczestniczymy w tej podróży – komentuje Jakub Czerwiński, wiceprezes ds. sprzedaży w Adyen.
Dzięki Adyen, firmy mogą bezproblemowo zintegrować Giving z istniejącymi procesami końcowego etapu zakupów za pomocą jednego kliknięcia we wszystkich kanałach płatności. Darowizny są rozliczane bezpośrednio na rzecz wybranej organizacji charytatywnej, bez wpływu na istniejący przepływ rozliczeń między przedsiębiorstwami. Zgodnie z filozofią firmy polegającą na wykorzystywaniu swojej technologii w celu wywarcia pozytywnego wpływu, Adyen pokryje pełny koszt darowizny.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing