Up&More dla Poster Polytechnic

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Up&More dla Poster Polytechnic

Agencja Up&More realizuje kampanię marketingową z wykorzystaniem sieci reklamowej Google Ads dla marki Poster Polytechnic. Strategia dotyczy optymalizacji ściśle określonego celu sprzedażowego klienta.

Poster Polytechnic to najwyższej jakości plakaty dotyczące szerokopojętej tematyki naukowej, z wyodrębnieniem różnych kategorii np. biologiczne, urbanistyczne, astronomiczne, vintage. Wyróżnikiem jest kategoria patentów, zgłoszonych do Urzędu Patentów i Znaków Towarowych Stanów Zjednoczonych. Sprzedaż realizowana jest za pośrednictwem sklepu internetowego. Od początku misją firmy jest dostarczanie unikatowych plakatów związanych z postępem technicznym i wielkimi wynalazkami, które były kamieniami milowymi w rozwoju ludzkości.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja Up&More odpowiada za kampanię Google Ads, w tym obsługę graficzną. W szczególności do realizacji celu klienta zespół uwzględnił kampanie produktowe oraz reklamy w sieci wyszukiwania, wyświetlane na podstawie wyszukiwanych słów kluczowych. Aktywności on-line dedykowane są określonej grupie docelowej. Z jednej strony pogłębiane jest dotarcie do osób planujących przeprowadzkę, remont, a z drugiej strony z uwagi na unikalne wzornictwo patentowe plakatów, także dotarcie do właścicieli biur, gabinetów i lokali usługowych. Kampanie realizowane są z uwzględnieniem skuteczności działań marketingowych ROAS – wskaźnika informującego o zwrocie z konkretnej kampanii reklamowej.

– Cieszymy się z kolejnego powierzonego nam wyzwania w kategorii e-commerce. To jeden z sektorów, w którym Up&More rozwija się najszybciej. Dążymy do osiągnięcia maksymalnej skuteczności działań i znacznego zwiększenia wolumenów. Będziemy również analizowali możliwości eksportowe w tym projekcie, co może stanowić duży krok milowy w rozwoju biznesu – komentuje Tomasz Starzyński, managing partner Up&More.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij