William Grant & Sons otwiera komórkę marketingową w Polsce

William Grant & Sons rozszerza działalność marketingową w Polsce w ramach strategii rozwoju luksusowych marek Glenfiddich i The Balvenie. Celem decyzji biznesowej jest również zwiększenie współpracy z wieloletnim partnerem – CEDC – w zakresie wspierania marek z szerszego portfolio produktów firmy.
O autorze
1 min czytania 2020-12-14

William GWilrant & Sons ze swoim strategicznym partnerem dystrybucyjnym, firmą CEDC, współpracuje od 2010 roku:

– Otwarcie naszej komórki marketingowej w Polsce będzie kontynuacją fantastycznej pracy zespołu CEDC. Dodatkowa inwestycja jest odzwierciedleniem rosnącej obecności segmentu prestiżowego na rynku oraz naszych ambicji, aby do 2025 roku stać się liderem w kategorii whisky luksusowej. Rozszerzenie działalności pozwoli nam również na dalsze budowanie długoterminowych relacji z naszymi partnerami biznesowymi i ich wymagającymi konsumentami – komentuje Adam Mikołajczyk, dyrektor regionalny na Europę Wschodnią w William Grant & Sons.

– Nasza wieloletnia współpraca z William Grant & Sons od samego początku układa się bardzo dobrze i wspólnie zmieniliśmy dynamikę rynku whisky w Polsce, dając konsumentom możliwość poznania szerokiego asortymentu produktów naszego Partnera. Jesteśmy przekonani, że dzięki jego inwestycjom w Polsce, będziemy mogli jeszcze skuteczniej promować i rozwijać produkty z oferty William Grant & Sons na naszym rynku – dodaje Arkadiusz Citków, ‎dyrektor komercyjny marek importowanych w CEDC.

Należy oczekiwać, że w ciągu najbliższych pięciu lat rynek dóbr luksusowych w Polsce potroi swoją wartość. Wraz z rosnącym popytem na produkty premium, William Grant & Sons skupia się na swoim luksusowym portfolio nagradzanych alkoholi, w tym Glenfiddich i The Balvenie. Dowodem na to jest niedawna premiera Glenfiddich Grand Cru, 23-letniej whisky dojrzewającej we francuskich dębowych beczkach po cuvée, która, będąc najczęściej nagradzaną szkocką whisky typu single malt na świecie, nadal przełamuje konwencje kategorii. Częścią strategii rozwoju na polskim rynku będzie także tworzenie zindywidualizowanych ofert i kreatywnych doświadczeń dla polskich konsumentów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marki firmy William Grant & Sons w ciągu ostatniej dekady zyskały uznanie na całym świecie, zdobywając blisko 2000 nagród, w tym wielokrotnie wygrywając w najbardziej prestiżowych rankingach, takich jak „Distiller of the Year”. Tytuł ten firma zdobywała 13-krotnie. Glenfiddich, The Balvenie i Grant’s to jedne z najczęściej nagradzanych marek whisky na świecie, produkowane przez Malt Masterów Briana Kinsmana i Davida Stewarta MBE – dwie najbardziej poważane postaci w kategorii Scotch Whisky.

Słuchaj podcastu NowyMarketing