Change the Whirled: Marka Ben & Jerry’s stworzyła lody inspirowane Colinem Kaepernickiem

Change the Whirled: Marka Ben & Jerry’s stworzyła lody inspirowane Colinem Kaepernickiem

Ben & Jerry’s postanowiło złożyć hołd Colinowi Kaepernickowi i podziękować mu za jego działania na rzecz osób czarnoskórych – marka stworzyła więc lody inspirowane sportowcem i aktywistą. Część zysku z ich sprzedaży zostanie przeznaczona na polepszanie dobrobytu społecznego mniejszości kulturowych.

Colin Kaepernick to człowiek, który poświęcił swoją karierę, by walczyć o prawa człowieka, w tym zwłaszcza – osób czarnoskórych. Swoje potępienie dla brutalności policji i dyskryminacji rasowej aktywista wyraził w 2016 roku, kiedy to jeszcze jako zawodnik z San Francisco 49ers odmówił stania podczas przedmeczowego odgrywania hymnu narodowego.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jego „występek” sprawił, że Kaepernick poniekąd stracił swoją karierę, lecz jednocześnie dzięki temu rozpoczął głośną dyskusję na temat problemu rasizmu, który widoczny jest nie tylko w Stanach Zjednoczonych, ale i na całym świecie.

Teraz marka Ben & Jerry’s postanowiła złożyć Colinowi Kaepernickowi hołd, w związku z czym stworzyła nowe lody wegańskie o nazwie „Change the Whirled” i smaku karmelowego bezmlecznego masła słonecznikowego z dodatkiem chipsów krówkowych, krakersów graham i czekoladowych ciasteczek.

Nowe lody będą sprzedawane od 2021 roku m.in. w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemczech oraz Holandii. Co istotne, część zysku z ich sprzedaży zostanie przekazana na konto fundacji Colina Kaepernicka „Know Your Rights Camp”, której celem jest polepszanie dobrobytu społecznego osób czarnoskórych. 

PS

Leksykografowie z popularnego słownika Dictionary.com poinformowali o wprowadzeniu aż 15 tys. zmian, które mają na celu walkę z uprzedzeniami rasowymi i dyskryminacją z uwagi na płeć. Dodano także nowe hasła odnoszące się do nowej rzeczywistości, w której żyjemy.

PS2

Australijski oddział Ben & Jerry’s we współpracy z 350.org Australia i Climate Council ruszył z nową akcją pod hasłem „Un-fudge our future”. W jej ramach marka i organizacje apelują do polityków o rezygnację z dalszego wykorzystania paliw kopalnych.

PS3

W 2018 roku Greenpeace w ramach akcji „Tell Oreo to #DropDirtyPalmOil” umieściło przed siedzibą Mondelez International, producenta Oreo, replikę popularnego ciasteczka o nowym smaku – wylesienia.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij