Zespół Up&More pozyskał klienta w drodze przetargu, prezentując kompleksową strategię rozwoju marki DHL Parcel Polska na Instagramie. Główną oś komunikacyjną stanowią kreacje kreatywne w połączeniu z real time marketingiem. Istotnym elementem jest również zaprezentowana koncepcja siatki Instagrama – połączenie odrębnych grafik w spójną całość. W tym, rozbudowane koncepcyjne InstaStory oraz VideoStories. Strategia uwzględnia również działania reklamowe prowadzone na Instagramie z naciskiem na różne cele: zasięg, aktywność, konwersje. Wszystkie aktywności nastawione są również na stałe zwiększanie zasięgu organicznego oraz aktywizację obserwujących.
DHL nowym klientem Up&More
Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
- Autor: inf. prasowa 16.12.2020
- 2 min czytania

Agencja Up&More podjęła współpracę z firmą DHL Parcel Polska, globalnym liderem specjalizującym się w usługach kurierskich. Współpraca obejmuje pełną obsługę portalu społecznościowego Instagram.