Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Audioriver rusza z nową kampanią społeczną #audiohome

Audioriver rozpoczyna nowy projekt edukacyjny AUDIOHOME: #jesteśwdomu, w ramach którego zaprasza do dialogu na temat bezpieczeństwa, wykluczeń, i społecznego znaczenia festiwali oraz branży muzycznej.
O autorze
1 min czytania 2020-12-17

Spada współczynnik samotnych wyjazdów na festiwale muzyczne. Wiele osób przyznaje, że chętnie wybiera się na koncerty bez towarzystwa, ale myśl o samodzielnym odnalezieniu się w wielotysięcznym tłumie, powoduje niepokój. Innym problemem jest również samo przebywanie w grupie oraz wyznaczanie swoich indywidualnych granic. Uczestnicy festiwali muzycznych na całym świecie zgłaszają potrzebę wprowadzenia zmian w celu lepszego reagowania na takie sytuacje jak dyskryminacja, przemoc seksualna, czy ataki paniki.

Niezwykła atmosfera, odbywającego się już 15 lat Audioriver, jest przede wszystkim zasługą publiczności. Akcja AUDIOHOME została podjęta właśnie z myślą o niej, ze szczególnym uwzględnieniem osób, które przez cały rok mierzą się z różnymi problemami społecznymi. Organizatorzy podkreślają, że najbliższa edycja festiwalu będzie świętem wolności i powrotem do domu, w którym każdy może czuć się sobą. Celem Audioriver jest współtworzenie wydarzenia, podczas którego wszyscy czują się bezpieczenie i swobodnie, niezależnie od pochodzenia, koloru skóry, wyglądu, wieku, płci, orientacji seksualnej, sprawności fizycznej czy intelektualnej.

Na najbliższej edycji festiwalu, przy współpracy z Fundacją After Party FES (Fundacja Edukacji Społecznej), powstanie strefa bezpieczeństwa, gdzie uczestnicy uzyskają pomoc w nagłych wypadkach, doraźne wsparcie medyczne i psychologiczne oraz będą mogli zgłaszać niepokojące ich sytuacje.

– Zanim spotkamy się w Płocku, chcielibyśmy dowiedzieć się, czym – z perspektywy naszej publiczności – jest poczucie bezpieczeństwa, a także chcemy porozmawiać z uczestnikami o różnych sytuacjach i ich spostrzeżeniach dotyczących społecznego znaczenia festiwali i sceny muzycznej. Wspólnie z naszymi partnerami, przyjaciółmi Audioriver i przede wszystkim przedstawicielami wielu społeczności będziemy prowadzić wzajemny dialog i dzielić się doświadczeniami z wielu stron. Audioriver to dom, w którym wspólnie tworzymy panujące w nim zasady – mówi Piotr Orlicz-Rabiega, szef festiwalu Audioriver.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcja Audiohome: #jesteśwdomu będzie przebiegać w mediach społecznościowych Audioriver, gdzie pojawią się m.in. edukacyjne materiały video czy debaty. Jak zapowiadają organizatorzy Audioriver, w projekcie udział wezmą nie tylko artyści i przedstawiciele festiwalu, ale także organizacje pozarządowe i eksperci. Na temat bezpieczeństwa wypowiedzą się m.in. tacy artyści jak Novika, Kamp!, AGIM oraz Avtomat. Partnerami akcji są m.in. After Party FES (Fundacja Edukacji Społecznej), Fundacja Kultura Bez Barier, Helsińska Fundacja Praw Człowieka.

Słuchaj podcastu NowyMarketing