Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

DUKA Polska nowym klientem Circlewise, firmy będą współpracować przez cały 2021 rok

DUKA została nowym klientem Circlewise na rynku polskim, współpraca ma potrwać przez cały rok 2021. Obejmuje całościową obsługę komunikacji digital marki DUKA w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem działań zasięgowych oraz afiliacyjnych z wykorzystaniem platformy Circlewise.
O autorze
0 min czytania 2020-12-17

Współpraca jest planowana na cały rok 2021, pierwsze działania ruszyły już w okresie przedświątecznym.

– Celem obecnych działań jest przede wszystkim wsparcie sprzedaży online produktów marki DUKA w obliczu nietypowego sezonu świątecznego, mam tu na myśli oczywiście sytuację związaną z pandemią. Zaplanowaliśmy i prowadzimy wielokanałową kampanię digital, przy czym jej trzonem są działania zasięgowe i afiliacyjne prowadzone za pośrednictwem naszej „autorskiej” platformy Circlewise i we współpracy z wydawcami z Marketplace Circlewise. Jeśli chodzi o cele sprzedażowe, a były one ambitne, to w połowie grudnia mamy je już zrealizowane niemal w 100%, a równocześnie o 50% wzrosło w ogóle zainteresowanie marką DUKA w internecie, mierzone liczbą zapytań w wyszukiwarce Google – mówi Paweł Lebiedziski, COO Circlewise.