Współpraca jest planowana na cały rok 2021, pierwsze działania ruszyły już w okresie przedświątecznym.
– Celem obecnych działań jest przede wszystkim wsparcie sprzedaży online produktów marki DUKA w obliczu nietypowego sezonu świątecznego, mam tu na myśli oczywiście sytuację związaną z pandemią. Zaplanowaliśmy i prowadzimy wielokanałową kampanię digital, przy czym jej trzonem są działania zasięgowe i afiliacyjne prowadzone za pośrednictwem naszej „autorskiej” platformy Circlewise i we współpracy z wydawcami z Marketplace Circlewise. Jeśli chodzi o cele sprzedażowe, a były one ambitne, to w połowie grudnia mamy je już zrealizowane niemal w 100%, a równocześnie o 50% wzrosło w ogóle zainteresowanie marką DUKA w internecie, mierzone liczbą zapytań w wyszukiwarce Google – mówi Paweł Lebiedziski, COO Circlewise.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024