Spychalska ostatnie 4 lata spędziła w Papaya Films na stanowisku producentki realizując kampanie na rynek lokalny oraz światowe, serwisowe produkcje. Wcześniej przez 10 lat była związana z Grupą Wirtualna Polska. Jako head of business development, będzie kontynuować pracę nad rozwojem portugalskiej spółki, którą Papaya Films uruchomiła w trzecim kwartale 2020 roku. Funkcję tę będzie pełnić z biur w Warszawie oraz w Lizbonie, we współpracy z Kacprem Sawicki, CEO i executive producer Papaya Films. W 2021, oprócz produkcji serwisowych, oferta portugalska poszerzona będzie też o projekty “primary”na rynek lokalny jak i w partnerstwie z brazylijskimi agencjami reklamowymi.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024