Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Grupa Żywiec przekazała służbie zdrowia ponad 1500 darmowych posiłków dzięki akcji ekologicznej

W jaki sposób można zrobić coś dobrego na rzecz środowiska, wspierając przy tym służbę zdrowia i gastronomię? Dokładnie tak działała tegoroczna odsłona kampanii Grupy Żywiec Daj butelce drugie życie, która od lat promuje butelki zwrotne jako najbardziej przyjazne dla środowiska opakowanie piwa.
O autorze
2 min czytania 2020-12-21

Zebranie 38 950 butelek zwrotnych podczas akcji w miastach, w których firma ma swoje browary, umożliwił zakup 1560 posiłków dla personelu medycznego w lokalnych restauracjach za 39 000 złotych.

5 weekendów, 38 950 zebranych butelek, 39 000 zł przeznaczonych na zakup 1560 posiłków dla lokalnej służby zdrowia. Tak można podsumować tegoroczną odsłonę akcji Daj butelce drugie życie zorganizowaną przez Grupę Żywiec. Specjalne strefy zwrotu butelek stanęły w 5 miastach, w których codziennie warzone jest piwo Grupy Żywiec: w Namysłowie, Warce, Elblągu, Leżajsku oraz Żywcu. Za każdą oddaną butelkę Grupa Żywiec przeznaczyła 1 zł na zakup posiłków dla personelu medycznego z lokalnych restauracji.

– Sukces, z jakim spotkała się tegoroczna odsłona kampanii Daj butelce drugie życie sprawia, że jesteśmy jeszcze bardziej zmotywowani do działania. Fakt, jak wiele osób okazało swoje zaangażowanie i zdecydowało się na udział w akcji świadczy o tym, że mały krok wykonywany przez tysiące osób może przynieść widoczne efekty i potwierdza, że choć nie możemy pomóc każdemu, to każdy może pomóc komuś. To właśnie dzięki mieszkańcom miast, w których stanęły strefy butelek zwrotnych, udało nam się kupić 1560 posiłków dla personelu medycznego w naszych społecznościach lokalnych. To niesamowity wynik, który pokazuje, jak bardzo jesteśmy chętni do angażowania się w tego typu wydarzenia i jak pozytywnie są one odbierane. Dziękujemy wszystkim mieszkańcom oraz lokalnym władzom, które tak chętnie włączyły się w naszą akcję – komentuje Magdalena Brzezińska, dyrektor ds. korporacyjnych.

W mobilnym punkcie można było zwracać bez paragonu butelki takich marek jak Żywiec, Warka, Warka Radler, Tatra, Specjal, Królewskie, Leżajsk, Brackie Żatecky Pils oraz EB. Cały proces odbywał się z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa epidemicznego – nie trzeba było wchodzić do środka strefy, by oddać butelki, dodatkowo obsługa stref zapewniała każdemu maseczki ochronne i płyny do dezynfekcji rąk. Wszystkie butelki od razu po odebraniu poddawano dezynfekcji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Grupa Żywiec od lat promuje butelki zwrotne, które są najbardziej przyjaznymi dla środowiska opakowaniami piwa. Dlaczego? Butelka zwrotna może być użyta nawet 25 razy w ciągu 5 lat bez żadnego dodatkowego przetworzenia. W 2019 roku Grupa Żywiec zorganizowała Świąteczną Zwrotkę Ż, którą realizowała w Żywcu. Dzięki zebranym wówczas butelkom posadzono w mieście specjalne drzewa tlenowe. Kampania Daj butelce drugie życie to jedno z działań firmy w ramach strategii zrównoważonego rozwoju „Warzymy lepszy świat”, a jej nadrzędnym celem jest zachęcenie do oddawania butelek zwrotnych w sklepach, które dzięki kampanii przyjmują je na co dzień bez paragonu.

Już dziś bierze w niej udział kilka tysięcy sklepów z całej Polski. Aktualna lista sklepów znajduje się na stronie www.zwrocbutelke.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Grupa Żywiec od początku pandemii COVID-19 wspierała służbę zdrowia: sfinansowała zakup potrzebnego sprzętu medycznego w szpitalach zlokalizowanych najbliżej swoich browarów, przekazała1 mln złotych na ogólnopolską zbiórkę na rzecz walki z koronawirusem poprzez platformę Siepomaga.pl, zorganizowała Męskie Granie w domu, podczas którego zebrała dodatkowe 5 mln złotych na walkę z pandemią, przekazała płyny do dezynfekcji rąk wszystkim mieszkańcom Żywca oraz personelowi medycznemu, a także dostarczyła bezalkoholowe napoje dla medyków do kilkuset placówek medycznych w całej Polsce.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się