Tegoroczne Święta bez wątpienia będą inne niż dotychczas. Panująca pandemia koronawirusa, a także wprowadzone w związku z nią restrykcje powodują, że nie dane nam będzie usiąść do bożonarodzeniowej kolacji w towarzystwie ukochanych babć, dziadków, wujków i cioci. Mimo że zostało nam to narzucone „z góry”, to zdajemy sobie sprawę z tego, że rezygnując ze spotkania z bliskimi, tak naprawdę robimy to dla dobra nas wszystkich, a zwłaszcza osób starszych, najbardziej narażonych na zarażenie koronawirusem. Bo wierzymy, że jeszcze będzie normalnie i ponownie spotkamy się w większym, rodzinnym gronie.
Tak, te Święta będą inne niż zwykle – chociażby dlatego, że naszym wymarzonym prezentem pod choinkę wcale nie jest bijąca rekordy popularności gra komputerowa, perfum znanej marki, czy najnowsza zabawka, na którą z utęsknieniem czekają dzieci. Jak pokazało badanie przeprowadzone wśród najmłodszych mieszkańców jednego z państw Unii Europejskiej, ich wymarzonym prezentem jest po prostu spotkanie z ukochanymi dziadkami.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Na to właśnie zwraca uwagę Clovin, producent środków czystości, który stworzył chwytający za serce spot świąteczny. Bohaterką kampanii jest mała dziewczynka, która pisze list do Świętego Mikołaja – zaś jej jedynym marzeniem jest to, aby ponownie zobaczyć swoich dziadków i spędzić z nimi Święta Bożego Narodzenia.
Marka Clovin już od samego początku wybuchu pandemii koronawirusa w Polsce dbała o to, byśmy szybko mogli wrócić do „normalności”. Firma już od 25 lat produkuje środki eliminujące drobnoustroje i, mimo że w pierwszych miesiącach pandemii zapotrzebowanie na nie było ogromne, producent nie podniósł cen swoich produktów, tylko postanowił wesprzeć te miejsca, w których były one najbardziej potrzebne.
W ten sposób powstała akcja Niewidzialna Ręka, która miała za zadanie zwiększyć dostępność produktów ochrony osobistej wśród zawodów medycznych. Pomoc dotarła nie tylko do ratowników medycznych i szpitali, ale także do Domów Pomocy Społecznej oraz organizacji pożytku publicznego. W okresie od kwietnia do lipca firmie udało się dostarczyć zapasy środków do dezynfekcji do ponad 120 miejsc.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
A wszystko po to, „żeby wszyscy byli zdrowi”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Długo wyczekiwane święta (i koniec roku ;)) już za rogiem. A z racji tego, że wielkimi krokami wkraczamy w bożonarodzeniowy okres, przedstawiamy świąteczne kampanie, które szczególnie urzekły nas w tym roku.
Artykuł powstał we współpracy z marką Clovin.