Jakim burgerem byłby 2020 rok? Burger King postanowił to sprawdzić

Jakim burgerem byłby 2020 rok? Burger King postanowił to sprawdzić
Brazylijski oddział Burger Kinga postanowił stworzyć nowego burgera, którego smak odzwierciedlałby trudny 2020 rok, który właśnie pożegnaliśmy. Jak smakuje taka kanapka? Dobrze się domyślacie – okropnie.
O autorze
1 min czytania 2021-01-04

2020 rok niewątpliwie dał się wszystkim we znaki z uwagi na panującą pandemię koronawirusa. Kilka dni temu na szczęście pożegnaliśmy te ciężkie dwanaście miesięcy z nadzieją, że nowy rok będzie zgoła inny, żeby nie powiedzieć – lepszy.

Aby raz na zawsze pożegnać 2020 rok, brazylijski oddział Burger Kinga postanowił sprawdzić, jakim burgerem mógłby on być. Najpierw jednak marka stworzyła ankietę, w której użytkownicy z całego świata zostali poproszeni o wskazanie najmniej lubianych przez nich  produktów, a także tych, z którymi kojarzył się im 2020 rok. Wynik możecie zobaczyć w poniższym spocie.

W ten sposób burger o smaku 2020 roku składa się z m.in. z makaronu, rodzynek, sardynek, kurzych łapek, czy też żelatyny Tutti-Frutti. No cóż, brzmi jak mieszanka wybuchowa. I patrząc po reakcjach klientów, którzy mieli niemiłą okazję skosztować kanapki – smakuje okropnie.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W związku z panującą pandemią koronawirusa Burger King postanowił podnieść mieszkańców pewnego miasteczka w USA na duchu i zorganizował… Boże Narodzenie w lipcu.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W sierpniu 2020 roku brazylijski oddział Burger Kinga ruszył z kampanią, w której zaprezentował nietypowe sytuacje, jakie mają miejsce w godzinach nocnych w lokalach marki. W ten sposób sieć fast foodowa reklamowała swoją usługę dostaw do domu po północy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się