Marka Wedel, która poprzez swoje produkty od ponad 160 lat dostarcza Polakom prawdziwej przyjemności, zakończyła etap spotkań z przedstawicielami poszczególnych firm i drogą przetargu wyłoniła nowych partnerów.
Agencja Grandes Kochonos została wybrana do obsługi strategiczno-kreatywnej działań reklamowych planowanych na 2014 rok, zaś nowym domem mediowym marki Wedel został OMD.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za obsługę działań PR nadal odpowiada agencja 24/7Communication.