Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Arskom Sport Brokers z obsługą komunikacyjną platformy Razem Dla Sportu

Agencja Arskom Sport Brokers rozpoczęła szeroko zakrojoną współpracę ze sportową platformą crowdfundingową razemdlasportu.com. Działania agencji obejmują m.in. prowadzenie biura prasowego, doradztwo strategiczne, działania PR czy influencer marketing.
O autorze
1 min czytania 2021-01-07

Współpraca agencji ASB z Razem Dla Sportu rozpoczęła się w październiku zeszłego roku i obejmowała doradztwo strategiczne, a także działania contentowe, przygotowujące debiut projektu na rynku. Platforma rozpoczęła działanie z początkiem stycznia i od tego momentu Arskom Sport Brokers zajmuje się pełną obsługą komunikacyjną projektu, w tym prowadzeniem biura prasowego, media relations, PR, influencer marketingiem, współpracą przy działaniach w social mediach, a także doradztwem w zakresie innych działań. Obsługą projektu zajmują się account executive Marcin Bratkowski oraz social media strategist Aleksandra Witkowska.

Platforma razemdlasportu.com to nowy projekt, który ma ambicje zrewolucjonizowania sponsoringu sportowego poprzez wykorzystanie mody na crowdfunding. Celem jego twórców jest wzmocnienie więzi pomiędzy kibicami i sportowcami oraz stworzenie wokół zawodników sieci zaangażowanych mikrosponsorów. Już w pierwszych dniach funkcjonowania swoje zbiórki na platformie założyło blisko 200 sportowców z różnych dyscyplin.

Dla Razem Dla Sportu jest to pierwsza współpraca z agencją. Strony nie ujawniają długości trwania umowy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj