Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Klub Producentów Reklamowych SAR rozpoczął Badanie Producentów 2021

Do badania zaproszone są wszystkie polskie studia produkujące filmy dla komunikacji marketingowej. Tegoroczna edycja badania jest szczególna – wyniki mają pokazać jaki wpływ na produkcję filmów reklamowych ma trwająca pandemia.
O autorze
1 min czytania 2021-01-07

Badanie Producentów odbywa się po raz czwarty. Organizuje je Klub Producentów Reklamowych SAR, który co roku opracowuje raport ukazujący główne trendy w polskiej produkcji reklamowej. Badanie ma charakter ilościowy, analizowane są dane dotyczące setek przeprowadzanych co roku produkcji.

W tym roku klub stawia przed badaniem szczególny cel: jest nim wykazanie, jaki wpływ na produkcję filmów reklamowych miała pandemia.

– W marcu minionego roku, po szoku wywołanym wprowadzonym nagle lock-downem, wielu producentów szybko się pozbierało. Obserwowaliśmy dynamiczną i często spektakularną adaptację produkcji do pandemicznej rzeczywistości. Dzisiaj produkcja wygląda zupełnie inaczej niż rok temu, zarówno na poziomie operacyjnym, na planie filmowym jak i strategicznym, gdzie planuje się treść i zakres realizacji. Na obu tych poziomach nastąpiły znaczące zmiany, a producenci dzięki intensywnej, wspólnej pracy najczęściej byli ich motorem. To są moje obserwacje, badanie pokaże twarde liczby i dane – mówi Julian Dworak, dyrektor Klubu Producentów Reklamowych SAR.

Zbieranie danych do Badania Producentów trwa do 15 stycznia, premiera raportu planowana jest na marzec. Tegoroczne dane zostaną ukazane na tle danych z lat poprzednich. Wszystkie poprzednie raporty z Badania Producentów są dostępne na stronie www.kpr.sar.org.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj