Premiera najnowszego Katalogu PIAP 2021

Nowa edycja Katalogu PIAP 2021 już na rynku. Publikacja PIAP to praktyczny przewodnik i skuteczne narządzie dla pracowników działów marketingu i promocji, prezentujące bazę liderów rynku upominków reklamowych i szeroko pojętej reklamy.
O autorze
1 min czytania 2021-01-12

Katalog PIAP 2021 w wersji drukowanej powstał w nakładzie 5000 egzemplarzy, dostępny jest również w wersji online na tej stronie oraz tutaj.

– Katalog PIAP 2021 zawiera kompendium firm posegregowanych wedle kategorii produktów i usług, które oferują firmy Członkowskie Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. W ten sposób łatwo można znaleźć danego producenta/importera upominków reklamowych czy agencję reklamową oraz reprezentanta mediów, czy organizatora targów branżowych (Członka Izby). Gorąco zachęcamy do zapoznania się z publikacją PIAP – mówi Katarzyna Wojniak, dyrektor generalny Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.

– Katalog powstał w momencie, w którym Polska Izba Artykułów Promocyjnych rozpoczyna kampanię promocyjną na rzecz upominków reklamowych pod hasłem : Odmrażamy upominki reklamowe, w której będziemy promować produkty jako #SuperRzecz-y. Mam nadzieję, że nasze wysiłki, starania i działania przyczynią się do pobudzenia działów marketingu i marketerów, aby uzmysłowić im jak istotne są relacje, a w nich różne „rzeczy” w domyśle upominki reklamowe, produkty i gadżety, które tworzymy i z których korzystamy w ciągu roku. Czasem z pozoru małe rzeczy, które wręczamy czy otrzymujemy, mimo obiektywnie niewielkiego znaczenia przynoszą radość, budują relacje oraz emocje, a także wspomnienia. Zwłaszcza teraz, gdy po okresie separacji wracamy do normalności takie prezenty i rzeczy będą odgrywały większą rolę – mówi Edyta Lisowska, Prezes Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj