Na platformie Netlfix od kilku dni furorę robi serial „Lupin” opowiadający historię Assane’a Diopa, który inspirowany przygodami Arsene’a Lupina – uważanego za złodzieja dżentelmena i mistrza przebierania – obmyśla zemstę na zamożnej rodzinie za skrzywdzenie jego ojca. W roli głównej występuje Omar Sy, znany m.in. z kultowego już, francuskiego filmu „Nietykalni”.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W ramach promocji produkcji aktor na jeden dzień postanowił wejść w rolę Assane’a Diopa w prawdziwym świecie i udał się do paryskiego metra, aby tam incognito rozklejać plakaty reklamowe. Czy został rozpoznany przez przechodniów? Sprawdźcie, sami!
PS
Netflix ma na swoim koncie wiele świetnych akcji i kampanii promujących nowe seriale oraz filmy. Przykładem tego są liczne działania związane z serialem „Stranger Things”.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W 2019 roku Netflix kolejny już raz zaskoczył nas nietuzinkowym pomysłem na akcję promocyjną serialu – na frankfurckim lotnisku na taśmie bagażowej pojawiły się nietypowe walizki, pełne skradzionych pieniędzy, z pseudonimami bohaterów „Domu z papieru”.