Utwór „Żar" otwierający kampanię Ballantine's z ponad 2 mln wyświetleń

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Utwór „Żar

Marka Ballantine’s zaprezentowała pierwsze efekty działań w ramach najnowszej odsłony kampanii Tak To Robię. Do sieci trafił teledysk do wspólnego utworu PRO8L3MU i Brodki. Zaledwie w tydzień wideo zyskało po-nad 2 miliony odsłon. Ten sukces to dopiero początek!

Najnowsza kampania Ballantine’s to hołd dla wszystkich tych, którzy w świecie wszechobecnych presji społecznych nadal pozostają sobą. W tej misji marka postawiła na wyrazistych artystów, zapraszając do współpracy niepokorny rapowy duet PRO8L3M i Brodkę. W ramach projektu powstał teledysk, który w tydzień osiągnął ponad 2 miliony wyświetleń. „Żar” (Tak To Robię) nie znika z youtubowej karty „Na Czasie”, a Ballantine’s kontynuuje działania. Na oficjalnym profilu marki na Instagramie w formacie IgTV można obejrzeć trzy mini dokumenty autorstwa Filipa Skrońca, obrazujące kulisy powstania projektu. Filmy te, to opowieść o tym jak pozostać sobą w świecie, w którym każdy chce dla nas najlepiej, ale jak mówi Brodka „…jedyną słuszną odpowiedzią na koniec dnia jest po prostu robić swoje”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

To jednak nie koniec aktywności Ballantine’s w ramach kampanii Tak To Robię. Działania będą kontynuowane do drugiej połowy 2021 roku. W kolejnym etapie marka szykuje między innymi aktywację konsumencką, działania z mediami oraz kolejny duży artystyczny projekt. Na kogo tym razem postawi? Z pewnością na osobowość, która tak samo jak PRO8LEM i Brodka zainspiruje odbiorców do działania w duchu „Stay True”.

Teledysk do utworu Żar (Tak To Robię) można obejrzeć w serwisie YouTube pod tym linkiem. Video dokumentalne natomiast dostępne są na oficjalnym profilu marki na Instagramie w zakładce IgTV.

Więcej informacji o kampanii znajduje się na stronie www.taktorobie.net.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij