Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Rusza wielka loteria Hochland, która wspiera Program Pajacyk

Hochland rozpoczyna nowy rok ogólnopolską loterią, która połączona jest ze wsparciem Polskiej Akcji Humanitarnej. Każda osoba, która zarejestruje kod z opakowania serka Hochland, wesprze program dożywiania dzieci Pajacyk. Po zakończeniu akcji firma Hochland przekaże na ten szczytny cel 100 000 zł.
O autorze
2 min czytania 2021-02-02

Proste zasady i super nagrody!

Loterie Hochland od lat cieszą się niezwykłą popularnością. W ubiegłorocznych akcjach uczestnicy mieli okazję wygrywać m.in. samochody i atrakcyjne nagrody pieniężne! Proste zasady i wspaniałe nagrody przyciągają setki tysięcy uczestników i zachęcają do wzięcia udziału w zabawie. Nie inaczej jest tym razem. W nowej loterii Hochland każdego dnia 5 osób wygrywać będzie po 1000 zł, a do pięciu szczęśliwców trafią nagrody główne – każdy z nich otrzyma po 100 000 złotych! Mechanizm loterii jest niezwykle prosty. By wziąć udział w akcji, wystarczy kupić dowolny produkt Hochland w promocyjnym opakowaniu i widniejący na nim kod zarejestrować w trakcie trwania loterii na stronie www.loteria-hochland.pl.

Dzielimy się dobrem – mnożymy dobre uczynki

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Hochland Polska – firma, której produkty każdego dnia goszczą w domach Polaków, w tegorocznej loterii wspierać będzie Polską Akcję Humanitarną i jej program dożywiania dzieci – Pajacyk. W dzielenie się dobrem Hochland zaangażuje wszystkich uczestników akcji. Każdy rejestrując kod z opakowania promocyjnego pomoże w realizacji celu charytatywnego. Po zakończeniu loterii Hochland Polska przekaże Polskiej Akcji Humanitarnej 100 000 zł, a wszyscy, którzy wzięli udział w loterii, dołożą do tego daru swoją cegiełkę.

Na co dzień w polskich domach dzielenie się produktami Hochland podczas śniadania czy innych okazji – jest rzeczą naturalną. Podczas tej akcji chcieliśmy podkreślić, że gesty dobroci – w skali mikro i makro – są niezwykle ważne. – mówi Jacek Wyrzykiewicz – PR&Marketing Services Manager w Hochland Polska. Po wyjątkowo trudnym dla wszystkich roku 2020 mamy jeszcze silniejsze przekonanie, że dzielenie się pozytywnymi wartościami, okazywanie pomocy i dobroci drugiemu człowiekowi są naszą powinnością. Dlatego Hochland Polska organizuje inicjatywę, podczas której będziemy dzielić się dobrem w dużo szerszym kontekście. Oprócz codziennych i głównych nagród dla laureatów loterii, na zakończenie akcji Hochland przekaże 100 000 złotych na rzecz Pajacyk-a – programu, który od ponad 20 lat promuje pozytywne wartości i pomaga potrzebującym. Jesteśmy przekonani, że to wsparcie i zaangażowanie wszystkich uczestników w akcję dobroczynną, przyniesie realne korzyści dla dzieci objętej programem i dla osób biorących udział w loterii Hochland.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Loteria z ogólnopolską promocją

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Akcja wspierana będzie promocją 360° – informacje na temat loterii obecne będą w spocie telewizyjnym, digitalu oraz social mediach. Loteria Hochland będzie również objęta promocją prasie handlowej i w ramach działań public relations. Za organizację akcji odpowiada agencja Albedo Marketing, Zakup mediów koordynuje Value Media, Działania PR prowadzi Quality Public Relations.