#czlonekmowi - TBWA\TEQUILA i Durex wspólnie rzucają wyzwanie seksualnym stereotypom

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
#czlonekmowi - TBWA\TEQUILA i Durex wspólnie rzucają wyzwanie seksualnym stereotypom

W przygotowanej z okazji Dnia Kobiet akcji #czlonekmowi prowadzonej na facebookowych profilach wybranych par członek pokazał, że może być fajny, zabawny i kulturalny. Za koncepcję kreatywną aktywacji oraz realizację pierwszej tego typu akcji na Facebooku w Polsce odpowiada agencja TBWA\TEQUILA.

Durex nieustannie chce podnosić jakość intymnych relacji swoich konsumentów. Celem marki jest seksualna edukacja w lekkim humorystycznym stylu. Jednodniowa aktywacja #czlonekmowi doskonale wpisała się w prowadzoną przez markę komunikację, pozostając spójną z wcześniej realizowanymi akcjami, takimi jak m.in. Durex Love Hacker czy viralem Samolot.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Tym razem, z okazji Dnia Kobiet, Durex przygotował wyjątkową akcję. Na początku marca na profilu marki na Facebooku (www.facebook.com/DurexPolska) fanom płci męskiej zostało postawione otwarte pytanie: Co powiedziałby Twój członek, gdyby... Przez kilka dni odpowiedzi udzieliło prawie tysiąc mężczyzn. Spośród autorów najciekawszych komentarzy wyłoniono sześciu, których zaproszono do dalszej zabawy. 8 marca dla każdego z uczestników utworzony został prywatny profil jego członka, który przemówił do niego oraz jego ukochanej, pokazując ile jest w nim miłości i kultury. Tym samym, jako przyjaciel pary, aktywnie uczestniczył on w jej życiu w kanale social media, całkowicie wykorzystując potencjał Facebooka. Członek komentował m.in. zdjęcia pary, zadawał jej zabawne pytania, podsuwał ciekawe pomysły na spędzenie tego dnia czy tworzył dla niej namiętne wydarzenia. Dzięki akcji marka udowodniła, że członek wcale nie musi być złym doradcą oraz że Durex potrafi rozmawiać ze swoimi konsumentami na każdy temat.

TBWA\TEQUILA odpowiada za koncepcję kreatywną akcji oraz jej realizację i produkcję. Agencja pracuje dla marki Durex od ponad dwóch lat.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij