Paulina Klepacz będzie odpowiadać za treści, rozwój, wizerunek serwisu, ale i za strategię e commerce, rozwój produktów wideo oraz za social media portalu.
Przez ostatni rok była dyrektorką wydawniczą w How2 – startupie z multimedialnymi ebookami. Jest też współzałożycielką i byłą redaktor naczelną feministyczno-erotycznego magazynu „G’rls ROOM”. W 2019r. otrzymała statuetkę Kobiety Roku Glamour. Od ponad 2 lat współpracowała z serwisem Glamour.pl oraz magazynem Glamour, pisząc m.in. artykuły dotyczące relacji i intymności. Klepacz jest też autorką książek dotyczących seksualności i podcastu „Samomiłość”.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024