Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Instagram jak TikTok? Portal pracuje nad nowym formatem Stories

Instagram jak TikTok? Portal pracuje nad nowym formatem Stories
Czyżby Instagram pozazdrościł TikTokowi sukcesów? Wygląda na to, że tak – portal pracuje aktualnie nad nowym formatem relacji, które przewija się palcem w górę lub dół.
O autorze
1 min czytania 2021-02-05

Instagram już jakiś czas temu zauważył, że TikTok może stanowić dla niego poważną konkurencję. W sierpniu 2020 roku serwis wprowadził nową funkcję, dzięki której użytkownicy mogą tworzyć krótkie klipy wideo z wykorzystaniem utworów muzycznych – czyli dokładnie to, czym serca internautów podbił TikTok. 

Teraz okazuje się, że Instagram rozpoczął pracę nad nowym formatem swoich Stories – twórcy platformy chcą, aby użytkownicy mogli przewijać relacje palcem w dół lub w górę. Nie trzeba chyba dodawać, że jest to pomysł zaczerpnięty wprost z TikToka.

O testach nowej funkcji poinformował jeden z deweloperów oprogramowania – Alessandro Paluzzi. Programista doszukał się bowiem tego w kodzie aplikacji Instagram. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przedstawiciele Instagrama w rozmowie z portalem TechCrunch potwierdzili, że istotnie pracują nad nowym formatem Stories – funkcja jednak znajduje się na tę chwilę we wczesnym etapie przygotowania i nie jest dostępna dla użytkowników. Nie rozpoczęły się również jej testy. 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Z okazji 10. rocznicy urodzin Instagram postanowił wprowadzić nowe funkcjonalności do popularnego serwisu społecznościowego – jednymi z nowych funkcji są m.in. ukrywanie obraźliwych komentarzy oraz rozwinięcie systemu ostrzegania autorów takich treści.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Przedstawiciele Instagrama poinformowali o wprowadzeniu pewnych zmian w zasadach dotyczących nagości w portalu – jest to odpowiedź na falę krytyki po tym, jak kilka postów influencerek plus size zostało usuniętych.