Lovela to producent hipoalergicznych środków piorących należący do koncernu Reckitt Benckiser.
Chromatique Creative Agency odpowiada za kompleksową realizację trwającej kampanii – big idea, strategię, kreację i produkcję kampanii, działania skoncentrowane na digital, assety wspierające aktywację oraz promujące eSkarbonę Loveli, działania influencerskie, kampanię PR wraz z planowaniem i realizacją działań w placementach mediowych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Lovela i Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy mają ten sam cel wpisany w swoje DNA. To troska o dzieci i wspieranie rodzin. Na zrozumieniu tego faktu oparliśmy całą ideę kampanii – mówi Ewa Lach-Moore, dyrektor strategii Chromatique.
Należąca do Reckitt Benckiser marka Lovela jest oficjalnym sponsorem 29. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Z okazji finału Reckitt Benckiser przygotował limitowaną edycję mleczka do prania. Na opakowaniach limitowanej edycji serce z logo Loveli zastąpiono sercem WOŚP.
Kampania jest realizowana od grudnia ubiegłego roku do lutego tego roku. Ostatnim jej elementem jest podziękowanie marki skierowane do wszystkich, którzy wsparli WOŚP razem z Lovelą.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing