Chromatique Creative Agency odpowiada za kampanię CSR „Lovela wspiera WOŚP”

Kampanię Loveli pod hasłem: „Jesteśmy całym sercem. Razem, od pierwszego dnia” promuje spot zachęcający do wsparcia WOŚP.
O autorze
1 min czytania 2021-02-08

Lovela to producent hipoalergicznych środków piorących należący do koncernu Reckitt Benckiser.

Chromatique Creative Agency odpowiada za kompleksową realizację trwającej kampanii – big idea, strategię, kreację i produkcję kampanii, działania skoncentrowane na digital, assety wspierające aktywację oraz promujące eSkarbonę Loveli, działania influencerskie, kampanię PR wraz z planowaniem i realizacją działań w placementach mediowych.

– Lovela i Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy mają ten sam cel wpisany w swoje DNA. To troska o dzieci i wspieranie rodzin. Na zrozumieniu tego faktu oparliśmy całą ideę kampanii – mówi Ewa Lach-Moore, dyrektor strategii Chromatique.

Należąca do Reckitt Benckiser marka Lovela jest oficjalnym sponsorem 29. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Z okazji finału Reckitt Benckiser przygotował limitowaną edycję mleczka do prania. Na opakowaniach limitowanej edycji serce z logo Loveli zastąpiono sercem WOŚP.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania jest realizowana od grudnia ubiegłego roku do lutego tego roku. Ostatnim jej elementem jest podziękowanie marki skierowane do wszystkich, którzy wsparli WOŚP razem z Lovelą.

Słuchaj podcastu NowyMarketing