Lay’s wybiera VMLY&R jako Agency of Record w Europie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Lay’s wybiera VMLY&R jako Agency of Record w Europie

Połączone zespoły VMLY&R Warszawa, Madryt i Paryż wygrywają europejski przetarg marki Lay’s.

VMLY&R – jako agencja prowadząca – zunifikuje komunikację marki w Europie Zachodniej i Wschodniej tworząc pierwszą od dekady zintegrowaną kampanię brandową Lay’s wspólną dla wszystkich europejskich rynków.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wygrany kontrakt, poza kampanią repozycjonującą markę, zakłada pracę nad taktycznymi, regionalnymi projektami: od ATL-u przez digital i commerce, po produkcję social media toolkitów.

– Sam udział w tym przetargu i zaproszenie do rywalizacji w gronie największych sieciowych agencji w Europie były przywilejem. Zwycięstwo jest jednym z najważniejszych kroków milowych w historii naszej agencji – mówi Dawid Szczepaniak, chief creative officer, partner w VMLY&R Poland.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij