Gadanie za darmo? YES! – Robert Górski jako kioskarz w kampanii Publicis dla Orange

Gwiazda dużego formatu w kiosku i rozmowy za darmo w sieci to przyciągające uwagę elementy kampanii przygotowanej przez agencję Publicis dla Orange. Celem działań jest promocja startera prepaid. W roli kioskarza występuje Robert Górski z Kabaretu Moralnego Niepokoju.
O autorze
1 min czytania 2014-03-31

– Kioskarz jest kluczową osobą w sprzedaży kart prepaid. To od niego zależy, na którą ofertę zdecyduje się klient. Dlatego kiosk i osoba w nim urzędująca jest centralnym elementem stworzonego przez nas formatu kreatywnego promującego karty prepaid Orange. Na potrzeby kampanii udało nam się pozyskać Roberta Górskiego – osobę, na widok której wszyscy uśmiechamy się niemal automatycznie. Liczymy na to, że jego poczucie humoru umocni budowany przez nas konsekwentnie od lat ciepły wizerunek Orange – powiedziała Monika Zaręba, Account Director z agencji Publicis.

Stworzona przez Publicis kreacja telewizyjna ukaże się m.in. w kanałach należących do stacji: TVP, TVN i Polsat. W przypadku radia reklamy będą emitowane na falach stacji: RMF na Maxxxa, ZET Barometr i Drapacz Chmur. 

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Creative Director), Magda Kaczor (Senior Copywriter), Jacek Gierlasiński (Senior Art Director), Monika Zaręba (Account Director), Magda Samek (Account Supervisor), Katarzyna Majewska (Producent), Konrad Piasecki (Strategia). Stronę klienta reprezentowali: Paweł Patkowski (Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej), Szymon Biela, (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C) oraz Agnieszka Leśnarowska (Brand Manager). Reżyserię spotu powierzono: Maciejowi Kowalczukowi. Produkcją spotu zajęły się Film It i Platige Image. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj