V&P agencja marketingu konwersji rozbudowuje dział digital

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
V&P agencja marketingu konwersji rozbudowuje dział digital

Dział digital to jeden z kluczowych działów V&P, intensywnie rozwijany już od kilkunastu miesięcy. Obecnie to już prawie 20 osób, a otwarta jest rekrutacja na 7 nowych stanowisk.

Dzięki temu V&P projektuje kompleksowe rozwiązania od strategii digital, przez badania, UX design oraz automatyzację procesów, po analizę i optymalizację ścieżek użytkownika. Dział digital poszerzył też swoje kompetencje w zakresie zarządzania projektami IT, projektowaniem i wdrażaniem dedykowanych rozwiązań oraz aplikacji internetowych, wykorzystując znajomość języków programowania, metod pozycjonowania oraz zasad projektowania serwisów webowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kieruje nim Justyna Szymaszek – jako head of digital team, rozwijając kompetencje działu.

– Justyna ma duże doświadczenie w obszarach marketing automation, digital strategy, WEB project management, UX design, WEB analityki i SEO. Rozwija dział, starannie dobierając ekspertów do realizacji nowych projektów dla klientów V&P. Ma też umiejętności zarządcze, dlatego powierzyliśmy jej to kluczowe i strategiczne zadanie dla naszej organizacji – mówi Tomasz Życki, CEO V&P.

Justynie Szymaszek podlegają zespoły: digital project managers, którym od stycznia kieruje Maciej Szapiel, a także wyodrębniony team analityki pod kierunkiem Adama Walczaka, jako leadera team digital analytics, którego zespół pracuje również dla zespołu strategii oraz innych spółek w V&P Group. W obszarze analityki oferuje przygotowanie prognoz rynkowych, analizę szans i zagrożeń rynkowych, czy automatyzację przetwarzania danych.

Maciej Szapiel, który stanął na czele zespołu digital project managerów, koordynuje prace wszystkich DPM w agencji, którzy sprawnie przeprowadzają klientów V&P przez zawiłości nowych technologii. Zawodowo Maciej przez ostatnie kilkanaście lat zdobywał doświadczenie w różnych agencjach, zarówno w strukturach mocno korporacyjnych jak i w mniejszych, zwinnych organizacjach. Koordynował działania digital i omnichannel marketing automation m.in. dla takich klientów jak: British American Tobacco, Orange czy USP Zdrowie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij