Ta reklama czekolady wygląda jak film przyrodniczy Davida Attenborougha

Ta reklama czekolady wygląda jak film przyrodniczy Davida Attenborougha
Marka Green & Black's w ramach promocji swojej organicznej czekolady postanowiła na iście nietypowy spot, który równie dobrze mógłby posłużyć jako jeden z filmów przyrodniczych Davida Attenborougha.
O autorze
1 min czytania 2021-02-24

Tutaj zgadza się wszystko – nie tylko świetne ujęcia ukazujące naturę w swej istocie, ale również podkład muzyczny (piosenka „Born Free” artystki M.I.A), który dodatkowo podkręca klimat reklamy. 

Tak, reklamy. Bo choć na pierwszy rzut oka jednominutowy spot przypomina dokument przyrodniczy, którego nie powstydziłby się sam David Attenborough, w istocie jest to zwykła reklama organicznej czekolady marki Green & Black’s. Przepiękne zdjęcia natury oraz dzikich zwierząt, które możemy zobaczyć w filmie, świetnie wpisują się w hasło kampanii – „Wildly. Deliciously. Organic”.

Za realizację odpowiada agencja VVCP.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W związku z premierą produkcji pt. „David Attenborough: Życie na naszej planecie”, słynny biolog postanowił odpowiedzieć na pytania dotyczące stanu naszej planety, które zadali mu m.in. David Beckham, Billie Eilish czy aktorka Maisie Williams.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Z okazji premiery nowej serii przyrodniczej „Planeta doskonała” BBC umieściło w Londynie nietypowy billboard, który w pewnym momencie zaczął się palić. Niekonwencjonalny happening miał na celu zwrócenie uwagi na katastrofę klimatyczną, która grozi naszej planecie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się