Decathlon powołuje do życia Ministerstwo Sportu

Sieć sklepów i producent sprzętu sportowego Decathlon wierzy, że Polacy zasługują na jeszcze lepszy sport. To dlatego, w odpowiedzi na likwidację Ministerstwa Sportu, marka powołała do życia własne. Jego celem jest wspieranie jak największej grupy osób w poprawianiu kondycji fizycznej.
O autorze
1 min czytania 2021-03-02

Polacy, Przyjaciele, Sportowcy. Kondycja polskiego społeczeństwa od zawsze była naszym priorytetem – tak zaczyna się orędzie Decathlon. W stylizowanym na wypowiedź ministra wideo marka udowadnia, że od lat wspiera Polaków w walce o zdrowie i lepszą kondycję fizyczną. Wszystko to dzięki udostępnianiu produktów do trenowania ponad 80 dyscyplin, tworzeniu sportowej infrastruktury, prowadzeniu treningów online i wspieraniu sportu osób z niepełnosprawnościami.

– Misją Decathlon jest umożliwianie uprawiania sportu jak największej liczbie osób, dlatego mówimy, że sport to nasza polityka. Idea Ministerstwa Sportu powstała po to, aby dalej zachęcać Polaków do większej aktywności fizycznej, w czym nieustannie chcemy ich wspierać. W Decathlonie sami jesteśmy pasjonatami sportu i wierzymy, że zmienia on nasze życie na lepsze – wyjaśnia Wojciech Kozłowski, dyrektor marketingu Decathlon. 

Marka Decathlon świętuje w tym roku dwudziestolecie swojej obecności na polskim rynku. To obecnie 60 sklepów, w których pracuje ponad 3500 ministrów sportu, czyli po prostu Decathlończyków. To także dwa magazyny w Polsce i budowana właśnie fabryka rowerów. Misją marki jest umożliwianie uprawiania sportu jak największej liczbie osób, dlatego wszystkie produkty dostępne są w najniższych możliwych cenach, niezależnie od tego, czy dedykowane są amatorom czy profesjonalistom. W odpowiedzi na likwidację Ministerstwa Sportu, opublikowane zostało wideo-orędzie, a także zmienione zostały grafiki w mediach społecznościowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj