Silna marka jako dobrze opowiedziana historia - relacja z Business Mixer#1

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Silna marka jako dobrze opowiedziana historia - relacja z Business Mixer#1

Superbrands Polska rozpoczęło cykl Business Mixer dedykowany tegorocznym zwycięzcom plebiscytu. 31.03 odbyło się pierwsze spotkanie, podczas którego Dyrektorzy Marketingu firm należących do Klubu Superbrands rozmawiali na temat budowania silnych marek poprzez świadome opowiadanie ich historii.

W pierwszym w tym roku spotkaniu z cyklu Superbrands Business Mixer udział wzięli Szefowie Marketingu reprezentujący marki należące do Klubu Superbrands – między innymi Home Broker, M1, Ceramika Paradyż, Samsung i Siemens. Uczestnicy spotkania wysłuchali prezentacji znanego blogera, eksperta w dziedzinie budowania silnych marek, Pawła Tkaczyka, zatytułowanej „Od starożytnego targowiska do story-dwellingu – opowiadanie historii zatoczyło koło, czy stoimy w miejscu?”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Spotkanie rozpoczęła dyskusja na temat genezy marek. Prowadzący zabrał uczestników w podróż przez starożytne targowiska, gdzie rodziła się idea marki. Za pomocą barwnych przykładów uświadamiał im, jak ważna jest opowieść w budowaniu wizerunku własnej marki oraz wyróżnianiu się na tle konkurencji. Następnie goście przenieśli się do futurystycznych światów z książek Orwella („Rok 1984”, 1949) i Huxleya („Nowy, wspaniały świat”, 1932), by poznać rzeczywistość zindustrializowaną, w której ludzie zniknęli z targowiska.

Prowadzący sprowokował dyskusję na temat współczesnego pokolenia 3F, które zatopione w świecie nowych technologii ceni sobie własną przyjemność (FUN), bliskich i przyjaciół, z którymi nieustannie komunikuje się (FRIENDS) oraz regularne otrzymywanie informacji zwrotnych od otoczenia (FEEDBACK). Uczestnicy, analizując różne typy konsumentów oraz ekosystem mass mediów, zastanawiali się, co i jak należy opowiadać, by zdobyć zainteresowanie nowego odbiorcy. Na zakończenie goście wymieniali się znanymi im legendami miejskimi jako przykładami idealnie opowiedzianych historii. Wnioski ze spotkania podsumowała Nina Kowalewska-Motlik, prezes agencji New Communications: „Marka może żyć wiecznie, jeśli ma właściwą historię”.

Spotkania z cyklu Superbrands Business Mixer towarzyszą tegorocznej edycji projektu, wyróżniającego liderów wśród marek konsumenckich i biznesowych. Marki, które pozytywnie przejdą Proces Certyfikacji Superbrands, zostają zaproszone do elitarnego Klubu Superbrands. Członkostwo upoważnia je do korzystania z licznych przywilejów, w tym między innymi uczestnictwa w spotkaniach networkingowych. Superbrands 2013/2014 podsumuje jubileuszowa gala z okazji 10-lecia projektu w Polsce.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij