Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Aliganza realizuje kampanię dla Bonprix

Bonprix dołączyło do portfolio klientów agencji Aliganza. W Dzień Kobiet marka wystartowała z pierwszą odsłoną kampanii wizerunkowej, której ambasadorką jest Małgorzata Kożuchowska.
O autorze
1 min czytania 2021-03-09

W ciągu ponad 30-letniej obecności na rynku, bonprix stało się międzynarodową firmą odzieżową zatrudniającą około 4000 pracowników i sprzedającą swoje produkty w 29 krajach w Europie, Rosji oraz Ameryce Północnej i Południowej. Za ogromnym sukcesem marki stoi przede wszystkim dbanie o potrzeby klientów. Jak podkreśla zespół bonprix, asortyment jest przygotowany w taki sposób, aby był uniwersalny i pasował do wszystkich, niezależnie od wieku, rozmiaru i płci.

Bonprix nie poprzestaje na tym i obecnie startuje z pierwszą odsłoną kampanii wizerunkowej pod hasłem „Styl do zawsze”, której twarzą została aktorka – Małgorzata Kożuchowska, reprezentowana przez agencję Stor9. To ukłon szczególnie w stronę siły kobiecości, a także nawiązanie do DNA marki i podkreślenie tradycji. Bonprix rozpoczyna ten sezon emanując pozytywną energią i dzieląc się swoją pasją do mody casualowej. W następnych miesiącach zostaną zaprezentowane kolejne hasła kampanii oraz ambasadorki marki.

Z początkiem stycznia rozpoczęła się współpraca Aliganzy z marką bonprix. W ramach podpisanej umowy Aliganza realizuje przygotowaną strategię. Obejmuje ona koncepcję kreatywną, koordynację produkcji sesji zdjęciowych, działania PR oraz influencer marketing.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Obsługą Klienta po stronie agencji zajmuje się zespół Client Development pod przewodnictwem senior client lead – Magdaleny Moczarskiej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing