Graal promuje zdrowe nawyki żywieniowe

Graal zainicjował program edukacyjny, w którym zachęca konsumentów do jedzenia ryb 3 razy w tygodniu, również ryb z puszki i wyboru produktów oznaczonych znakiem „Jakość Tradycja”.
O autorze
1 min czytania 2021-03-09

Graal od kilku już lat stawia na przebudowywanie postrzegania kategorii konserw rybnych, wskazując na prozdrowotne wartości odżywcze ryb. W tym roku, swoją aktywność edukacyjną rozpoczął od kampanii informacyjnej skupiającej się na popularyzacji ryb jako codziennego składnika diety.

– Jednym z elementów inicjujących program edukacyjny była lutowa kampania Graala, w której zachęcaliśmy Polaków do zwiększenia spożycia ryb, ponieważ wzbogacają naszą dietę w kwasy Omega-3 i witaminy. Nasze produkty są oznaczone znakiem „Jakość Tradycja” a to zobowiązuje. Gwarantem najwyższej jakości jest sam surowiec – ryba, następnie jej przygotowanie, czyli poddanie obróbce termicznej i bezpieczny sposób pakowania. Dzięki temu nasze produkty mogą być przechowywane przez wiele miesięcy – mówi Justyna Frankowska, członek Zarządu Grupy Kapitałowej Graal.

Kampania spotowa, będąca elementem programu edukacyjnego Graala, została współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie działań informacyjnych i promocyjnych realizowanych przez grupy producentów na rynku wewnętrznym” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

W działaniach tych wykorzystano spoty 15’ i 30’, które były emitowane na antenach TVP, TVN, Polsat oraz w stacjach tematycznych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kontynuacją programu jest cykliczna obecność w porannych programach śniadaniowych, w których marka we współpracy z kucharzami i dietetykami popularyzuje spożywanie kwasów Omega-3, bogato występujących m.in. w rybach oraz kampania spotowa. W marcu i kwietniu na antenach TVP, TVN, Polsat i stacjach tematycznych wyemitowane zostaną spoty 15’ i 30’ zachęcające Polaków do jedzenia ryb w puszce.

Słuchaj podcastu NowyMarketing