Do zadań Narhizy Kim będzie należeć budowanie i rozwijanie sieci społecznościowych oraz zarządzanie kampaniami mediowymi marek Geberit i Koło.
Narhiza Kim swoje pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała jako specjalista ds. marketingu w branży finansowej, następnie account manager w agencji reklamowej. Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Społecznej Akademii Nauk oraz socjologii i nowych mediów na Collegium Civitas.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Narhiza Kim przejęła zadania Marty Ostojskiej, która po kilkuletniej pracy w Geberit kontynuuję swoją karierę zawodową poza strukturami firmy.