Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowa osoba w zespole Geberit

W lutym do zespołu Geberit dołączyła Narhiza Kim, rozpoczynając pracę na stanowisku specjalisty w dziale marketingu i PR.
O autorze
0 min czytania 2021-03-15

Do zadań Narhizy Kim będzie należeć budowanie i rozwijanie sieci społecznościowych oraz zarządzanie kampaniami mediowymi marek Geberit i Koło.

Narhiza Kim swoje pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała jako specjalista ds. marketingu w branży finansowej, następnie account manager w agencji reklamowej. Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Społecznej Akademii Nauk oraz socjologii i nowych mediów na Collegium Civitas.

Narhiza Kim przejęła zadania Marty Ostojskiej, która po kilkuletniej pracy w Geberit kontynuuję swoją karierę zawodową poza strukturami firmy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj