Borys Szyc przechodzi na roślinne w kampanii Alpro. Internauci wytknęli mu, że niedawno promował burgery sieci McDonald's

Borys Szyc przechodzi na roślinne w kampanii Alpro. Internauci wytknęli mu, że niedawno promował burgery sieci McDonald's

W najnowszej kampanii marka Alpro kieruje swój przekaz do stawiających pierwsze kroki w przejściu na roślinną dietę. W tej roli na ekranie pojawia się Borys Szyc, który momentami dość nieporadnie próbuje zrobić roślinne smoothie, czy dolać Alpro Owsiane do kawy.

Wszystko to dzieje się pod czujnym okiem ambasadorki marki, Darii Ładochy, która jako specjalistka od roślinnej diety pomaga Borysowi Szycowi w urozmaicaniu diety.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania skupia się na pokazaniu różnorodności smaków Alpro, wpływu roślinnej diety na nasze zdrowie oraz otaczający nas świat („Dla Ciebie pyszne, dla planety dobre”). Dodatkowo bohaterowie kampanii podkreślają łatwość w dodaniu większej ilości roślin do codziennej diety.

Pojawienie się Borysa Szyca w kampanii marki Alpro zszokowało niektórych internautów – aktor bowiem jeszcze nie tak dawno temu promował burgery sieci McDonald's. Na ten temat postanowił wypowiedzieć się Kuba Sagan z agencji Feeders, która odpowiadała za koncepcję kampanii.

– W kampanii Alpro Daria Ładocha (która jest wege) pomaga Borysowi Szycowi stawiać pierwsze kroki w diecie roślinnej. Widać, że Borys do tematu podchodzi dość nieufnie, co jeszcze bardzie podbija autentyczność historii. Nie ma bowiem nic złego w tym, że ktoś je burgera, a zgodnie z filozofią małych kroków – dolewa do kawy roślinne mleko, czy na śniadanie je owsiankę na owsianym. Roślinne Alpro nie jest przecież tylko dla wegetarian. Misją marki jest dążenie do świata, w którym większość tego co spożywamy, pochodzi z roślin. Ta zmiana nie wydarzy się od razu i mało który „mięsożerca” przejdzie na wege w całości, z dnia na dzień. Dlatego wybór Borysa do tej kampanii jest słusznym wyborem, bo wielu z naszych konsumentów może utożsamić się jego podejściem - dopiero odkrywają świat roślinnej diety, nie stroniąc wciąż od przysłowiowego „maka”. Nic nie dzieje się od razu i od lat Alpro w takim właśnie duchu edukuje swoich odbiorców. Jeśli chociaż próbujesz, postawisz ten pierwszy krok – to dla nas i planety już Jesteś Wielki – mówi Kuba Sagan.

Kampania obejmuje wideo do digitalu, outdoor (citylight oraz wielki format), display i social media. Jednym z haseł, które występuje na kreacjach z Borysem Szycem jest „Roślinna dieta to najlepszy scenariusz dla naszej planety”.

Za koncepcję kampanii odpowiada Feeders Agency, która zajmuje się obsługą 360 marki. Produkcją contentu zajęła się Papaya Films (spoty wyreżyserował Daniel Jaroszek). Media planuje i kupuje Mediacom. 

PS

Hayek Hospital w Bejrucie to pierwszy szpital na świecie, w którym pacjenci będą otrzymywali wyłącznie wegańskie posiłki. Dyrektorzy placówki podjęli taką decyzję m.in. w oparciu o badania WHO, mówiące o negatywnym wpływie produktów zwierzęcych na zdrowie człowieka.

PS2

Nie tylko klopsiki czy wegańskie penne – szwedzka marka IKEA ogłosiła, że do 2025 roku połowę głównych dań w jej restauracjach będą stanowiły posiłki roślinne, zaś zaledwie 20% potraw zawierać będzie czerwone mięso.

PS3

Marka Impossible Foods znana jest ze swojego wegańskiego mięsa, które do złudzenia przypomina i smakuje, jak to odzwierzęce. Teraz firma poszła o krok dalej i postanowiła odtworzyć smak mleka krowiego.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij