Ewelina Jaskuła związana jest z Good One PR od kwietnia 2016 roku. Jako account manager będzie kontynuować dotychczasowe działania dla obecnych klientów – Würth Polska, Piotr Sierpiński, Moc Soków, Kontigo oraz Centrum Medycznego CMP. Dodatkowo będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych klientów oraz organizację pracy zespołu. Zajmie się także prowadzeniem szkoleń, zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych.
Jaskuła posiada niemal 8-letnie doświadczenie w prowadzeniu działań PR. Karierę zaczynała w Business Center Club i Edipresse Group. Następnie pracowała w dziale PR Centrum Medycznego Sir Med oraz agencji FleishmanHillard. Realizowała kompleksowe kampanie PR dla klientów, takich jak m.in.: Nivea, Nestle, TK Maxx, Max Kuchnie, Velis Real Estate Tech, Optima Plus czy Funtronic. Jest absolwentką kierunku komunikacja społeczna i dziennikarstwo na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz na Uniwersytecie Warszawskim.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024