Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ewelina Jaskuła awansowała w agencji Good One PR

W marcu br. Ewelina Jaskuła awansowała w agencji Good One PR na stanowisko PR account managera. Wcześniej obejmowała stanowisko senior account executive.
O autorze
0 min czytania 2021-03-17

Ewelina Jaskuła związana jest z Good One PR od kwietnia 2016 roku. Jako account manager będzie kontynuować dotychczasowe działania dla obecnych klientów – Würth Polska, Piotr Sierpiński, Moc Soków, Kontigo oraz Centrum Medycznego CMP. Dodatkowo będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych klientów oraz organizację pracy zespołu. Zajmie się także prowadzeniem szkoleń, zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych.

Jaskuła posiada niemal 8-letnie doświadczenie w prowadzeniu działań PR. Karierę zaczynała w Business Center Club i Edipresse Group. Następnie pracowała w dziale PR Centrum Medycznego Sir Med oraz agencji FleishmanHillard. Realizowała kompleksowe kampanie PR dla klientów, takich jak m.in.: Nivea, Nestle, TK Maxx, Max Kuchnie, Velis Real Estate Tech, Optima Plus czy Funtronic. Jest absolwentką kierunku komunikacja społeczna i dziennikarstwo na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz na Uniwersytecie Warszawskim.