Rozpoczęcie stałej współpracy poprzedził 3-miesięczny okres testowy. Za działania dla Rikoland w obszarze Facebooka i Google Ads odpowiada agencja Formup, a za obszar SEO – agencja Promotraffic.
Umowa została podpisana na czas nieokreślony, współpraca obejmuje obszar performance, a w szczególności prowadzenie własnego programu partnerskiego w oparciu o platformę Circlewise i jej globalny Marketplace. Celem wspólnych działań jest zbudowanie znaczącej pozycji Rikoland SA na polskim rynku e-sprzedaży artykułów zoologicznych, jak i zwiększanie sprzedaży na rynkach zagranicznych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024