Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Od świata sztuki, przez muzykę, po modę: dołącz do Klubu CCC i poznaj jego ambasadorów

Z okazji premiery nowej kampanii i kolekcji marki Sprandi, która utrzymana jest w stylu lat 90., marka stworzyła wyjątkową akcję, dedykowaną specjalnie klubowiczom CCC.
O autorze
1 min czytania 2021-03-24

Wynikiem tego są ekskluzywne materiały wideo, w dwóch odsłonach, przedstawiające ambasadorów Klubu CCC, którzy na wszystkich filmach mają na sobie buty Sprandi. Bohaterów po raz pierwszy można poznać w krótkim wywiadzie, który przybliża ich działalność, cechy charakteru i pasje. Formuła pozwala w autentyczny i naturalny sposób pokazać ich osobowość i styl bycia. Drugi materiał ma za zadanie ukazać ich w środowisku naturalnym, codziennym, by z bliska przybliżyć ich zainteresowania, talenty i charakter.

Wśród nich znaleźli się muzycy, jak Kuba Karaś (@ipnops) i Mattia Rosiński z zespołu BeMy (@mattia_rosinski), fotografowie, Łukasz Dziewic (@lukaszdziewicz) i (zajmujący się także filmem) Marcin Ziółko (@ziolkox). Ambasadorami zostali także artystka, Kasia Śledź (@coc0m0), tancerz Mateusz Gil (@Peakieboy), nauczycielka jogi i medytacji, Basia Tworek (@basiatworek_ninjayogi), dyrektorka działu mody polskiej edycji magazynu Vogue, Karolina Gruszecka (@karlagruszecka), makijażysta Wilson (@wilsonwillofficial) i model, Janek Marek (@yanekmarek).





Dedykowane klubowi CCC współprace znaleźć można w aplikacji marki. Zaplanowano m.in. specjalne, eksperckie artykuły, które uczestnicy stworzą w nawiązaniu do najnowszej kolekcji Sprandi. Każdy z teksów będzie miał na uwadze ich indywidualne potrzeby, styl, pasje i zainteresowania. Dodatkowo, każdy z ambasadorów wybierze swoje ulubione modele butów Sprandi, które później zostaną wyselekcjonowane i odpowiednio oznaczone w aplikacji marki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania najnowszej kolekcji marki Sprandi, podobnie jak ukazane w niej projekty, utrzymana jest w stylu lat 90. – jest klimatyczna, dynamiczna i pełna pozytywnej energii. Złapani w ruchu modele, rowery i vintage samochody tworzą wyjątkowy nastrój, który przenosi w czasie i inspiruje. Sportowe buty Sprandi doskonale pasują do osób prezentujących różny styl, zawód i pasje. Świetnie sprawdzają się w życiu codziennym jako uzupełnienie różnorodnych stylizacji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing