Agencja Feno rozpoczyna kompleksową obsługę firmy Schulke – właściciela marki Octenisept

O autorze
0 min czytania 2021-03-24

Zadania agencji obejmują całość obsługi komunikacyjnej marki: strategię komunikacji, kreację ATL, digital oraz planowanie i zakup mediów. Działania komunikacyjne będą dotyczyć wzmocnienia marki i rozszerzenia portfolio produktowego. Interdyscyplinarne kompetencje Feno łączące strategię, kreację i media na pewno przyniosą marce Octenisept duży sukces.

Zespół pracujący dla Schulke obejmuje: Dorotę Lipińską (account manager), Natalię Wronę (graphic designer), Irenę Jagielak (senior copywritter) oraz Tomka Sowę (media partner).

Feno ma szerokie kompetencje w zakresie marek z kategorii farmaceutycznej (marki Femannose, Soledum/ Klosterfrau, Gynoxin/Recordati). W 2020 brązowe Effie zdobyła kampania marki Gynoxin Optima, której kreację tv i digital przygotowało Feno.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj