Humane Society International zaprezentowało zwiastun animacji, która została stworzona w ramach kampanii pod hasłem „Save Ralph”. W trwającym niecałą minutę filmiku wystąpił królik, który jest ofiarą testowania kosmetyków na zwierzętach. Z podbitym okiem i zabandażowanym uchem opowiada o swojej pracy, z której nie do końca jest zadowolony. Głosu zaś użyczył mu oscarowy reżyser Taika Waititi.
W kampanię organizacji Humane Society International zaangażowali się również Ricky Gervais, Zac Efron czy Olivia Munn. Oficjalny spot inicjatywy będzie miał swoją premierę już 6 kwietnia br.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Celem kampanii „Save Ralph” jest doprowadzenie do całkowitego zakazania testowania kosmetyków na zwierzętach.
PS
Wszystkie produkty marki Garnier globalnie, są oficjalnie „cruelty free” – marka otrzymała certyfikat przyznany przez Cruelty Free International, organizację działającą na rzecz zaniechania testów na zwierzętach oraz wprowadzenia złotego standardu w dziedzinie biznesu wolnego od okrucieństwa.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Reżyserem ubiegłorocznego spotu świątecznego Coca-Coli jest nowozelandzki reżyser Taika Waititi, laureat Oscara za najlepszy scenariusz adaptowany do filmu „Jojo Rabbit”.