Ograniczenia w handlu, które zostały wprowadzone w związku z trzecią falą koronawirusa, przewidują, że w sklepach powyżej 100 mkw. obowiązuje limit 1 klienta na każde 20 mkw. W mniejszych placówkach jest to jeden klient na 15 metrów kwadratowych.
– W trosce o wygodę i bezpieczeństwo naszych klientów, chcąc zapewnić im jak najlepsze warunki do zrobienia zakupów zdecydowaliśmy o dłuższych godzinach otwarcia w znaczącej części naszych placówek. Na naszą decyzję miał wpływ także fakt, że spodziewamy się zwiększonego ruchu związanego ze zbliżającymi się świętami – mówi Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu Stokrotka Sp. z o.o., dyrektor sprzedaży i marketingu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Szczegółową listę sklepów Stokrotka, które w okresie przedświątecznym będą pracowały do godziny 24-ej, można znaleźć na stronie internetowej pod adresem www.stokrotka.pl
Wszystkie sklepy Stokrotki funkcjonują w zaostrzonym reżimie sanitarnym, regularnie dezynfekuje się klamki, uchwyty koszyków i wózków oraz blaty robocze, a przed wejściem znajdują się dozowniki z płynem do dezynfekcji. W coraz większej ilości placówek instalowane są także kasy samoobsługowe.
W przedświąteczną sobotę (03.04) sklepy Stokrotki będą czynne do godz. 13.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing