Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Stokrotka wydłuża godziny otwarcia sklepów

W związku z wprowadzonymi przez rząd nowymi zasadami epidemiologicznymi Stokrotka zdecydowała o wydłużeniu godzin pracy w części swoich sklepów. Od najbliższej środy (31 marca) do piątku (2 kwietnia) ponad dwieście sklepów należących do sieci będzie pracowało dłużej, bo do godziny 24.
O autorze
1 min czytania 2021-03-30

Ograniczenia w handlu, które zostały wprowadzone w związku z trzecią falą koronawirusa, przewidują, że w sklepach powyżej 100 mkw. obowiązuje limit 1 klienta na każde 20 mkw. W mniejszych placówkach jest to jeden klient na 15 metrów kwadratowych.

– W trosce o wygodę i bezpieczeństwo naszych klientów, chcąc zapewnić im jak najlepsze warunki do zrobienia zakupów zdecydowaliśmy o dłuższych godzinach otwarcia w znaczącej części naszych placówek. Na naszą decyzję miał wpływ także fakt, że spodziewamy się zwiększonego ruchu związanego ze zbliżającymi się świętami – mówi Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu Stokrotka Sp. z o.o., dyrektor sprzedaży i marketingu.

Szczegółową listę sklepów Stokrotka, które w okresie przedświątecznym będą pracowały do godziny 24-ej, można znaleźć na stronie internetowej pod adresem www.stokrotka.pl

Wszystkie sklepy Stokrotki funkcjonują w zaostrzonym reżimie sanitarnym, regularnie dezynfekuje się klamki, uchwyty koszyków i wózków oraz blaty robocze, a przed wejściem znajdują się dozowniki z płynem do dezynfekcji. W coraz większej ilości placówek instalowane są także kasy samoobsługowe.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W przedświąteczną sobotę (03.04) sklepy Stokrotki będą czynne do godz. 13.

Słuchaj podcastu NowyMarketing