Jarosław Czujak dyrektorem zarządzającym BrandTime

O autorze
1 min czytania 2021-03-31

Z początkiem kwietnia Jarosław Czujak obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego Domu Kreatywnego Contentu BrandTime, wchodzącego w skład 38Group. Doświadczenie zdobywane podczas wieloletniej pracy z największymi graczami rynku mediowego w Polsce przekuje w zarządzanie firmą, która w ostatnich miesiącach pod jego okiem przeszła restrukturyzację, rebranding i pozyskała nowych klientów takich jak Carrefour, OBI, Tikkurila czy Bank BNP Paribas.

Odpowiadać będzie za budowanie strategii contentowych dla klientów i zarządzanie współpracą z mediami, zespołami produkcyjnymi oraz domami mediowymi.

– Wiemy jak efektywnie osiągnąć wyznaczone cele działań mediowych. Mamy także świadomość, że każdy projekt pojawiający się w głowie klienta, da się zrealizować. Nie istnieją dla nas kampanie niemożliwe, a odpowiednio dobrane narzędzia gwarantują pojawienie się produktu w idealnym miejscu i o doskonałej porze. Kampanie telewizyjne, lokowanie produktów, działania niestandardowe – to wszystko to tylko ułamek tego co robimy jako BrandTime – mówi Jarosław Czujak.

Doświadczenie zawodowe przed dołączeniem do BrandTime Jarosław Czujak zdobywał, pracując w Deloitte Audyt. Odpowiadał tam za dział audytu mediów w Polsce i CEE. Wcześniej przez 11 lat był związany z Grupą TVN, m.in. jako Zastępca Dyrektora Działu Sprzedaży odpowiadał za rozwój sprzedaży specjalnej, produkcję programów, lokowanie produktów oraz eventy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj