OPPO ponownie partnerem Grand Press Photo

OPPO kolejny rok z rzędu wspiera Ogólnopolski Konkurs Fotografii Reporterskiej Grand Press Photo. Podobnie jak przy poprzedniej edycji, tak i w tym roku marka została też partnerem specjalnej kategorii przeznaczonej dla debiutujących w konkursie młodych fotografów – Young Poland.
O autorze
1 min czytania 2021-03-31

Grand Press Photo jest najważniejszym w Polsce konkursem przeznaczonym dla osób zajmujących się zawodowo fotografią reporterską, w tym prasową i dokumentalną. Prace uczestników oceniają fachowcy światowej sławy. Przewodniczącym jury XVII. edycji Grand Press Photo jest Romain Laurendeau – zwycięzca World Press Photo Story of the Year 2020. W tegorocznej edycji oceniane będą zdjęcia wykonane między 1 kwietnia 2020 roku a 31 marca 2021 roku. Termin zgłaszania prac upływa 7 kwietnia.

W ramach konkursu, jury Grand Press Photo już po raz trzeci poszukiwać będzie młodych talentów na rynku fotografii reporterskiej. Kategoria Young Poland, której oficjalnym partnerem jest marka OPPO, skierowana jest do fotografów, którzy nie ukończyli 26. roku życia i nie startowali jeszcze w konkursie.

– OPPO wspiera twórców poprzez technologie oraz inicjatywy związane ze sztuką. Jedną z takich inicjatyw jest konkurs Grand Press Photo, a w szczególności kategoria Young Poland, skierowana do młodych talentów. Obraz jako sztuka wyrazu jest niezwykle istotny także w naszych produktach – sztandarowa seria smartfonów OPPO Reno od zawsze wyróżnia się zaawansowanymi funkcjami fotograficznymi oraz video. Wraz z premierą serii smartfonów OPPO Reno5 oddajemy w ręce użytkowników szereg opcji, które pozwolą im rozwijać i pobudzać kreatywność, a w efekcie tworzyć unikalne obrazy i opowieści – mówi Mo Zhang, brand manager w OPPO Polska.

– Kategoria Young Poland powstała w 2017 roku z myślą o młodych fotografach, często studentach szkół fotograficznych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z fotografią reporterską. Pozwala młodym twórcom poddać ich pracę pod ocenę profesjonalnego jury konkursu. Nagroda okazała się być dla nich ważnym punktem w rozwoju zawodowym i jest często przepustką do dalszych działań w tej dziedzinie. Zarówno jurorzy, jak i odbiorcy naszych wystaw zwracają uwagę na powiew świeżości, który ta kategoria wniosła do Grand Press Photo – powiedziała Weronika Mirowska, wiceprezes Fundacji Grand Press.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Prace do Grand Press Photo 2021 można wciąż wysyłać poprzez oficjalną stronę organizatora: Grandpressphoto.pl.

Laureaci zostaną ogłoszeni w maju.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się