PałerPrezki#9

eCommerce

Instant ROI Platform for eCommerce

PałerPrezki#9

Co nas inspiruje? Where's the beef? W dziewiątej odsłonie cyklu PałerPrezki przedstawiamy kolejny zestaw ciekawych prezentacji.

 Zdjęcie royalty free z Fotolia

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Roman Łoziński: Dyktatura clicka (Brand(s) New Order)

Tomasz Karwatka: eCommerce to nowy eMarketing (7. Kongres Online Marketing LAB)

Borys Skraba: Visual merchandising - najlepsze praktyki branży fashion (VI Targi eHandlu)

Krzysztof Przybysławski: Skuteczny marketing w wyszukiwarce - case portalu Motointegrator.pl z Grupy Intercars S.A. (VI Targi eHandlu)

Łukasz Plutecki: Mobile seo i kampanie mobilne SEM w e-commerce (VI Targi eHandlu)

Wojciech Gajewski: Rozwój biznesu na Foursquare - korzyści dla Ciebie i Twojej marki! (MarketingMeeting Łódź)

Bartłomiej Rak: Social Media Contact Center - efektywna sprzedaż i obsługa klienta poprzez budowanie relacji w mediach społecznościowych (Customer Contact Management Summit)

Natalia Hatalska: Już, teraz, natychmiast. Real time marketing w praktyce (7. Kongres Online Marketing LAB)

Maciej Ossowski: Drip campaigns oraz metoda RFM w email marketingu - jak zwiększyć zaangażowanie członków programu lojalnościwego dzięki newsletterom i wiadomościom automatycznym? (V Customer Loyalty Summit)

Mariusz Michalczuk: Analityka 2.0, czyli jak mierzyć i optymalizować marketing mix (Web Analytics Wednesday)

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij