Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Legendy polskiego esportu Pasha, Snax i Innocent w wyjątkowej kampanii promującej maszynki Wilkinson Sword Hydro5

Jarosław Pasha Jarząbkowski, Janusz Snax Pogorzelski, Paweł Innocent Mocek w digitalowej odsłonie kampanii promującej nową maszynkę systemową Wilkinson Sword Hydro5. Punktem kulminacyjnym kampanii był pierwszy lifestylowy branded talkshow transmitowany w formacie live na platformie Twitch.
O autorze
1 min czytania 2021-04-06

To już kolejne działania komunikacyjne marki, mające na celu dotarcie do społeczności polskich graczy. Dokładnie rok temu, w marcu 2020 roku, marka zadebiutowała na tym polu kampanią „Sharpening Your Style Since 1772”. Pierwsza kampania marki spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem fanów esportu i gamingu, a potwierdzeniem zrozumienia oczekiwań grupy docelowej była nagroda EFFIE w kategorii Uroda i Pielęgnacja. W tegorocznej kampanii marka postawiła na innowacyjne podejście i wykorzystanie kanałów, dzięki którym mogła wejść w interakcje z konsumentami w ich naturalnym środowisku oraz dostarczyć im prawdziwych emocji związanych z autentycznymi historiami bohaterów kampanii.

Głównym motywem kampanii są męskie relacje w życiu i na serwerze, a działania komunikacyjne bazują na autentycznych przyjaźniach bohaterów kampanii – Jarosława Pashy Jarząbkowskiego, Janusza Snaxa Pogorzelskiego oraz Pawła Innocenta Mocka.

– Zeszłoroczne działania marki Wilkinson Sword zostały bardzo pozytywnie odebrane przez społeczność gamingowo-esportową. Cieszy nas fakt, że w tym roku, możemy współpracować z najlepszymi influencerami z tego środowiska. Stawiamy na autentyczny, wiarygodny przekaz. Za chłopakami stoi mnóstwo wspólnych doświadczeń i bardzo silne relacje, które wyostrzyły ich charaktery – i właśnie to chcemy podkreślać w komunikacji do naszych konsumentów – mówi Klaudyna Dzieniowska, junior customer marketing specialist z Edgewell Personal Care Poland.

Kampania prowadzona jest w kanałach social media influencerów i marki, w tym na platformie Twitch, gdzie bohaterowie i fani wzięli udział w pierwszym lifestylowym branded talkshow „Wilkinson Pack” na polskim Twitchu prowadzonym przez Filipa Testree Mątowskiego. Format talk show live to odważne podejście marki Wilkinson Sword, która postawiał na autentyczność i interakcje w czasie rzeczywistym z odbiorcami. Uzupełnieniem działań była sesja zdjęciowa poprzedzona warsztatami z golenia, w czasie których bohaterowie kampanii mogli nie tylko wyostrzyć swój styl, ale również uzyskać porady dotyczące golenia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Koncepcję strategiczno-kreatywną przygotowała agencja marketingu esportowego Teamplay Agency, media zakupił Wavemaker Poland, za produkcję video i talkshow odpowiada firma Frenzy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing