Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Polski fotograf Szymon Brodziak dla Rolls-Royce

Cullinan to największy w historii surowy diament odnaleziony w 1905 roku w Afryce. Fotograf Szymon Brodziak ze swoim zespołem odkrywa go ponownie w alpejskich kamieniołomach pod postacią legendarnego Rolls-Royce'a: Cullinan Black Badge.
O autorze
1 min czytania 2021-04-06

Zrealizowana z rozmachem czarno-biała sesja Brodziaka, przedstawia najdroższego i najbardziej luksusowego SUV’a świata w surowej, zimowej scenerii.

– To opowieść o odkrywaniu czystego piękna i mocy, z mrożącą krew w żyłach końcówką – mówi fotograf.

Widoczne na planie imponujące stylizacje couture od Eymeric François oraz On Aura Tout Vu, to efekt współpracy Brodziaka z paryskim stylistą Frederic Blanc. Bohaterkę sesji, Ludwikę Cichecką, uczesał francuski kreator fryzur Sebastien Poirier. Makijaż wykonała niezawodna Sławka Sadowska, natomiast za ujęcia filmowe odpowiedzialni są Dawid Słowiński i Grzegorz Brylak z Brodziak Team.

To nie pierwsza współpraca Brodziaka z Rolls-Royce. Już w 2015 roku fotograf wykonał sesję fotograficzną z modelem Wraith. Tym razem w scenerii hangaru na prywatne odrzutowce na poznańskim lotnisku Ławica.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Efekty sesji tutaj: https://szymonbrodziak.com/project/rolls-royce/

W 2019 roku Brodziak został zaproszony do siedziby głównej Rolls-Royce’a w Goodwood w Wielkiej Brytanii, gdzie powstał o nim fIlm w kontekście globalnej prezentacji zdjęć Brodziaka z modelem Wraith. Link do filmu na oficjalnym Instagramie Rolls-Royce: https://www.instagram.com/tv/B16MH2tn4iu/.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się