H&M nagradza klientów za dokonywanie proekologicznych wyborów

H&M nagradza klientów za dokonywanie proekologicznych wyborów

H&M ruszył z nową inicjatywą pod hasłem „Conscious”, w ramach której nagradza klientów za dokonywanie świadomych wyborów. Użytkownicy aplikacji marki otrzymują punkty m.in. za recykling niepotrzebnych ubrań lub zabieranie własnej torby na zakupy.

Popularne marki już od jakiegoś czasu prowadzą liczne inicjatywy z myślą o naszym środowisku. Do podejmowania świadomych wyborów zachęcają również swoich klientów poprzez różnorodne akcje – tego przykładem jest chociażby nowa usługa Zalando, w ramach której klienci mogą sprzedać swoje nienoszone już ubrania. Pozyskane w ten sposób środki mogą przeznaczyć m.in. na wsparcie organizacji charytatywnych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Teraz ciekawą inicjatywę zainicjowała marka H&M – szwedzki brand nagradza bowiem swoich klientów za dokonywanie proekologicznych wyborów.

Na przykład – za zabranie własnej torby na zakupy użytkownicy aplikacji marki otrzymują 10 punktów. Natomiast za recykling niepotrzebnych ubrań czy też tekstyliów domowych klienci dostają kupon rabatowy na zakupy w sklepach marki. 

PS

IKEA postanowiła stworzyć własną aplikację, za pomocą której podpowiada swoim klientom, jakie nawyki mogą zmienić w swoim życiu, by lepiej dbać o środowisko.

PS2

Zastanawialiście się kiedyś co się działo z Waszą ulubioną torebką lub marynarką, zanim trafiła ona na półki sklepowe? Aplikacja Good On You odkrywa wszystkie etapy produkcji odzieży oraz dodatków, po to, by wspierać zrównoważony rozwój w branży modowej.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij