You Can But You Don't Have To – mocne otwarcie kampanii piwa Hardmade

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
You Can But You Don't Have To – mocne otwarcie kampanii piwa Hardmade

Hardmade, nowa marka Kompanii Piwowarskiej, startuje ze spotem i komunikacją promującymi wolność wyboru z przewrotnym przekazem: „Możesz, ale nie musisz”. To komunikat, który Hardmade kieruje do zabieganych młodych dorosłych, uwalniając ich od presji pod którą żyją, również w wolnym czasie.

Możesz lubić sztukę, ale nie musisz w klasycznym wydaniu, możesz skakać do wody, ale nie musisz z wysokiego klifu, możesz jeść na mieście, ale nie musisz tylko w eleganckich knajpach. Hardmade niczego nie narzuca, zachęca do próbowania nowych rzeczy, ale przede wszystkim do podejmowania decyzji w zgodzie z samym sobą. Marka przeciwstawia się wszechobecnej presji, wie, że łatwiej powiedzieć tak, gdy można powiedzieć nie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Odbiorcy Hardmade są wyjątkowo różni, każdy z nas ma swoje historie, zajawki, wyznajemy inne wartości. Jesteśmy pokoleniem przebodźcowanych indywidualistów, którzy pragną być akceptowani przez grupę. To wyzwanie skłoniło nas do odwrócenia tradycyjnego myślenia – zaczęliśmy rozkminiać czego nie chcemy. A nie chcemy odczuwać presji, szczególnie w swoim wolnym czasie. Dlatego Hardmade uwalnia wolny czas przez akceptację wszystkich wyborów. Niezależnie czy chcesz zdobywać szczyty czy leniuchować na kanapie - Hardmade nie będzie mówił Ci jak masz chillować, przecież Ty wiesz to najlepiej – mówi Filip Kniej, creative director & co-founder / CUKIER grupa kreatywna.

Komunikację dla nowego pokolenia konsumentów stworzyło nowe pokolenie kreatywnych, Spot to ich manifest - pokazują świat, w którym wolny czas pozbawiony jest jakichkolwiek oczekiwań i ograniczeń. Oprócz telewizji, kampania obejmie działania 360: digital, PR, POSM. Za koncept, przygotowanie i nadzór nad komunikacją ATL odpowiada grupa kreatywna CUKIER, spot wyreżyserował Fausto Becatti, a produkcją zajęła się Papaya Films. Za planowanie mediów i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith Poland.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij