Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Robert Karaś kontynuuje partnerstwo z marką CUPRA. Zapowiedź nowego projektu artystycznego

Hiszpańska marka planuje kolejną odsłonę partnerskiego projektu z Robertem Karasiem, rekordzistą świata na dystansie potrójnego i podwójnego Ironmana. Ultratriathlonista jest pierwszym polskim Partnerem CUPRY. Najnowsze efekty współpracy zostaną zaprezentowane w drugim kwartale bieżącego roku.
O autorze
2 min czytania 2021-04-13

Robert Karaś został pierwszym polskim partnerem CUPRY w 2019 roku. Podczas trzyletniej współpracy powstał m.in. album konceptualny #CreateThePath, który uzyskał nominację do nagrody SABRE EMEA Awards w kategorii The Baltic. Opowieść o pasji, determinacji i wolności, uosabiana między innymi przez Roberta Karasia, została zrealizowana przez cenionego fotografa, Barta Pogodę. Kolejny projekt z udziałem sportowca jest zapowiadany na drugi kwartał 2021 roku.

Bezkompromisowa pasja

By osiągnąć sukces w triathlonie, indywidualnym sporcie wymagającym wielogodzinnego wysiłku, zawodnicy muszą wykazać się niebywałą wytrwałością w dążeniu do celu i wiarą we własne siły. Robert Karaś od lat rozwija tę postawę, profesjonalnie zajmując się ultratriathlonem. Wśród jego licznych osiągnięć można wymienić m.in. rekordy świata na dystansach potrójnego (678 km) i podwójnego (452 km) Ironmana odpowiednio w 2018 i 2019 roku. Jednak jak zaznacza sam sportowiec, do udziału w kolejnych zawodach nie motywuje go jedynie wizja wygranej: Kiedyś motywowała mnie rywalizacja, chęć wygrania. Z biegiem czasu zrozumiałem, że to w ogóle nie o to chodzi. Doszedłem do wniosku, że tak naprawdę najważniejsze jest to, że moja praca jest moją pasją.

Podążanie własną drogą

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Bezkompromisowa postawa sportowca stała się punktem wyjścia do zawiązania współpracy partnerskiej z CUPRĄ, gdy marka wchodziła na polski rynek. W 2019 roku hiszpański producent samochodów o sportowym charakterze przedstawił pierwszy globalnie projekt artystyczny #Createthepath inspirowany historiami ludzi podążających za własnymi marzeniami. Jednym z głównych bohaterów inicjatywy został Robert Karaś. Sportowiec odtąd korzysta z najnowszych modeli marki w podróżach prywatnych oraz zawodowych.

– CUPRA przez ostatnie dwa lata była tak naprawdę nieodłącznym elementem mojego życia. Towarzyszyła mi podczas treningów, zwycięstw i porażek – opowiada Robert Karaś.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Przyszłość już blisko

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Rok 2020 zmienił kształt globalnego sportu, co wpłynęło znacznie również na plany Roberta Karasia. Jak zaznacza sam sportowiec, odwołane wyścigi, zamknięte baseny i brak możliwości trenowania mocno go dotknęły:

– Wszystko nagle się zmieniło. Baseny z dnia na dzień zostały zamknięte. Ze względów bezpieczeństwa realizowałem więc treningi pływackie w warunkach domowych, natomiast większość treningów biegowych i rowerowych wykonywałem na bieżni mechanicznej i rowerze stacjonarnym. Musiałem się zmobilizować i wyznaczyć nowe cele – opisuje Karaś.

Twórcy najnowszej odsłony współpracy artystycznej ultratriathlonisty i marki CUPRA zdradzają, że ma ona przedstawiać zmagania sportowca do odnalezienia swojej drogi w nowej rzeczywistości. W ramach partnerstwa Robert Karaś korzysta z modelu CUPRA Formentor VZ z 2-litrowym silnikiem o mocy 310 koni mechanicznych, połączony z szybką dwusprzęgłową automatyczną przekładnią DSG. Wcześniej sportowcowi towarzyszyła CUPRA Ateca w kolorze Nevada White.

Artystyczny charakter marki CUPRA

Marka CUPRA od powstania w 2018 roku angażuje się nie tylko w projekty artystyczne, ale również liczne inicjatywy sportowe. Jest partnerem motoryzacyjnym klubu FC Barcelona, wspiera także zawody World Padel Tour. CUPRA wspiera także dwa zespoły World Touring Car Cup, które jeżdżą autami z miedzianym logo. W 2021 roku marka weźmie udział w pierwszym światowym ekstremalnym rajdzie samochodów elektrycznych w formule Extreme E.