Agencja M&CC po raz kolejny realizuje kampanię edukacyjną Czas Na Wzrok

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja M&CC po raz kolejny realizuje kampanię edukacyjną Czas Na Wzrok

Pod hasłem #SuperMocOkularów wystartowała kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii Czas Na Wzrok. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na nieprawidłowe użytkowanie okularów nabywanych poza salonami optycznymi i ograniczenie liczby odpadów niepoddawanych recyklingowi.

Grupa Essilor od ponad trzech lat prowadzi intensywną komunikację opartą na działaniach promujących dbanie o wzrok i prawidłową korekcję okularową. W tym roku za główny cel postawiła sobie budowanie świadomości wśród ludzi na temat zagrożeń płynących z nieprawidłowego i nadmiernego użytkowania „uniwersalnych” okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych kupowanych poza salonami optycznymi (np. w drogeriach, supermarketach czy aptekach) – nie tylko dla wzroku, ale także dla środowiska. Do każdego salonu optycznego, oznakowanego specjalną „eko ikoną” można przynieść stare, nieużywane, zniszczone okulary i w zamian – otrzymać specjalną ofertę na kupno nowej, profesjonalnie wykonanej pary wraz z badaniem wzroku w ich cenie (w tych salonach, w których prowadzone są badania wzroku). Zebrane z całej Polski okulary Grupa Essilor przekaże do przetworzenia na energię dla naszych domów.

Agencja M&CC kolejny raz będzie wspierała Grupę Essilor w realizacji kampanii Czas Na Wzrok. W 2021 roku do zadań agencji należy przede wszystkim prowadzenie działań komunikacyjnych kampanii (w tym social media), a także pozyskiwanie patronów oraz partnerów akcji. Zespół odpowiedzialny za realizację kampanii to Sylwia Samborska, client service director oraz Monika Gajo, senior consultant.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij