Ostecx i Cydr Miłosławski

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ostecx i Cydr Miłosławski

Cydr Miłosławski to nowy produkt w ofercie Browaru Fortuna – znanego m.in. z piwa Komes Porter Bałtycki, nagrodzonego brązowym medalem na największym piwnym konkursie na świecie – World Beer Cup® 2014.

Oprawa graficzna cydru powstała w Ostecx Créative. Poznańska agencja – nagrodzona m.in. Kreaturą 2013 w kategorii opakowania oraz brązową statuetką KTR 2013 w kategorii design/projekty graficzne 3D – była odpowiedzialna za projekt etykiety oraz kartonu zbiorczego. W Ostecx Créative powstał też Key Visual, wspierającego rynkowy debiut Cydru z Miłosławia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Etykieta została zaprojektowana na bazie oryginalnej ryciny z XIX w. i komunikuje wartości ważne dla nowej marki Browaru Fortuna – przywiązanie do tradycji i natury (przy produkcji Cydru Miłosławskiego wykorzystywane są wyłącznie naturalne składniki).


 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij