Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

www.10latwue, czyli 10-lecie obecności Polski w Unii Europejskiej

Z okazji rocznicy przystąpienia Polski do UE w całym kraju zorganizowano wiele atrakcji. Ideą Dni Otwartych Funduszy Europejskich jest „otwarcie projektów” beneficjentów dla odwiedzających. Jako główny kanał komunikacji przyjęto stronę www.10latwue.pl.
O autorze
1 min czytania 2014-04-24

Do najważniejszych funkcji nowego serwisu należy mapa projektów oraz zaawansowana wyszukiwarka. Użytkownik może łatwo odnaleźć wydarzenia z konkretnego regionu oraz przejść bezpośrednio do informacji szczegółowych. Bardzo dużym uproszczeniem poszukiwań Dni Otwartych jest zaawansowana wyszukiwarka pozwalająca na szybkie zawężenie kryteriów wyszukiwania i znalezienie interesującego projektu realizowanego w danej dziedzinie gospodarki. Wybierając termin, lokalizację i tematykę filtrowane są wszystkie Dni Otwarte. Użytkownik otrzymuje wyselekcjonowane wydarzenia wraz z niezbędnymi informacjami dotyczącymi uczestnictwa. Cały serwis oparty jest o intuicyjną ścieżkę ruchu użytkownika opartą o dodatkowe przyciski nawigacyjne. Promocja akcji skupia się również na kanale social media. W serwisie społecznościowym Facebook uruchomiono dedykowaną aplikację Konkurs Europejski oraz kampanię reklamową.

Podczas projektu Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju współpracowało z agencją interaktywną Crafton. Była ona odpowiedzialna za koncept funkcjonalny i graficzny wraz z wdrożeniem serwisu internetowego www.10latwue.pl, kreację i organizację akcji konkursowej oraz realizację kampanii Facebook Ads.